Woelige weide - niet kunnen plaatsen van items

Discussie in 'Help archief' gestart door delfieo1, 3 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. delfieo1

delfieo1 Junior expert

Hallo,

Ik heb al vaker problemen met het plaatsen van items op de woelige weide.
    Er is dan wel een veldje vrij, maar een paar seconden na het plaatsen van een item wordt die weer verwijderd. Ik schuif velden met items op maar steeds blijft dat ene veldje 'moeilijk' doen. Hoe kan dat opgelost worden?

gr
    Delfie

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Aangezien je het over de woelige weide hebt is dit niet de meest waarschijnlijke oorzaak maar uit voorzorg: heb je daar het sieritem van bommel krullenbol (exacte naam ben ik even kwijt maar iets in die geest) daar staan? Die kan dit probleem namelijk ook veroorzaken, oplosing is dan dit sieritem een keer verwijderen. Je kan hem daarna wel gewoon terugzetten.

En anders graag flash cache legen om te kijken of dit je probleem kan verhelpen, zo niet een ticket naar support zodat we het na kunnen kijken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.