witte kaarsen weg

Discussie in 'Help archief' gestart door vozy77, 26 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vozy77

vozy77 Forumleerling

al mijn witte kaarsen zijn opeens weg bij het maken van het molenproduct, ik had er nog 40 staan :-(

2. vozy77

vozy77 Forumleerling

ik ben dus wel mijn groene was kwijt en witte kaarsen maar geen groene kaarsen voor gekregen

3. jolanda13

jolanda13 Teller

ik kan de volgende gewas niet open krijgen er zit een soort tekst voor en die versperd mijn groene knop voor het nieuwe gewas.
    ik heb opnieuw in gelogd en kan gelukkig weer verder spelen

Laatste bewerkt: 26 December 2020
  4. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Kijk je op het goede veld? Groene gewas is alleen in te zaaien op je hoofdakker.

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Van de witte kaarsen maak je in de molen een gekleurd gewas, daarna zijn de witte kaarsen uiteraard weg (wordt wel ongeveer elke 5 uur weer 5 op je account geboekt).
    Afhankelijk van welke kleur je mee bezig bent vind je het gekleurde gewas alleen terug op je hoofdakker, Volle maan veld of de eerste akker van Bahamarama.

Is het gekleurde gewas na het maken weg, probeer dan of je het wel ziet na opnieuw inloggen. Is het dan nog verdwenen graag ticket naar support sturen.

6. vozy77

vozy77 Forumleerling

ik had 60 witte kaarsen waarvan ik 20 groene kaarsen had gemaakt, dan wilde ik de 40 andere maken maar die zijn nooit gemaakt, wel mijn kaarsen en groene was weg
    waar kan ik ticket sturen naar support?

7. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Onder de handtekening van @Klaartjuh staat Support als je daar op klikt krijg je het formulier.

8. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....
    ik heb net de lepel voor gele gewassen ingeleverd ....dan krijg je toch 9999 gewassen? die heb ik niet staan op 0....doe vast iets fout maar geen idee wat....alles al een keer opnieuw opgestart en zo....iemand een idee?

9. vinc051

vinc051 Forum-overlever

nee popje je krijg 9999 was die staat in de molen .
    daar moet je dus je gewas van draaien met de witte kaarsen.
    iedere 5 uur krijg je weer 5 witte kaarsen als je per ongeluk al je gewas inleverd.

je kunt gewassen maar van 1 kleur maken Fozy.

10. vozy77

vozy77 Forumleerling

@vinc051 ik had 60 groene kaarsen gemaakt, maar er maar 20 gekregen mijn groene wassen staan op 9939, ik weet wel dat mijn kaarsen en wassen dan minderen

11. popje4

popje4 Levende forumlegende

dank je vinc....was er al bang voor dat ik daar iets verkeerd deed hihihi

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.