wit scherm

Discussie in 'Help archief' gestart door mmans, 17 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Dank je Ron, kan ik ook rustig gaan slapen. 8)

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Niet echt, het is hier niet "de regering waakt" hoor!

harm-jan70 vindt dit leuk.
  3. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Het is idd wel wat langzaam maar ik kan weer oogsten dank je

4. RonSchoof

nog een vraagje, welke internetprovider heb je?

5. -doppie-

google chrome

6. RonSchoof

nee dat is je browser
    ik bedoel je kabelleverancier of je adsl-makelaar

7. -doppie-

oh sorry het is al laat

ziggo

eevee60 vindt dit leuk.
  8. RonSchoof

Oké
    Uit het buitenland hoor ik namelijk dat UPC problemen heeft met hun DNS server

9. -doppie-

oh oke ja ziggo is upc dus kan daar aan liggen

10. RonSchoof

Ik ga even denken en nazoeken hoe in dat geval de ups-dns server kan worden omzeild - en of dat voor een doorsnee-gebruiker ook te doen is

11. -doppie-

Bedankt voor de hulp en snelle reactie (mag ook wel eens gezegd worden jullie doen je best;))

12. mmans

mmans Forum-hertog

Ron (en alle anderen) Bedankt voor de nachtelijke werkzaamheden!!
    Hier ziet alles er goed uit en heb ik mijn ochtendrondje met dezelfde snelheid als anders kunnen doen.
    Misschien mosterd na de maaltijd: mijn ID: 12639972, mijn leverancier: ZIGGO.
    Ik zal dit een eventuele volgende keer erbij vermelden.

Fijne dag allemaal!!

13. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Sluit mij aan bij mijn mmans bedankt voor het verhelpen hier doet hij het ook weer.
    Had precies het zelfde probleem, ook Ziggo
    Toch een vraagje ben niet technisch dus hoe leeg je zo'n cache want hier is hij ook langzaam maar dat is al weken zo. Hoe dat met die browser gaat weet ik.

fijne dag !:)

14. boermars

boermars Forum-hertog

Ik had gisterenavond rond 22.45 uur ook het vastloop probleem op 55% hangen dus.
    Zit ook bij Ziggo, werk met W10 op Google Chrome, maar met firefox en Microsoft Edge werkte het inloggen ook niet.
    Flashcache legen ben ik vergeten, moet ik ff onthouden voor volgende keer.
    UserID:23572516
    En vanochtend alles weer als sneltrein, maar ja hoop lege velden, want het gebeurde tijdens de oogst etc, en verschillende buffs afgelopen.

15. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Vannacht was ik te moe om je fatsoenlijk te bedanken maar bij deze .Dank je Ron en andere mods
    Lonnie sommige mods hebben in hun handtekening de link flashcache legen staan. Je klikt op de link.Dan word je doorgelinkt naar de site van Adobe daar klik ik op alle sites verwijderen.Persoonlijk gebruik ik de handtekening van Enk omdat ik haar snel kan vinden op het forum

16. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Dankjewel voor het antwoord Daxter. Ik ga het de volgende keer eens uitproberen. gr lonnie

17. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Ik wil ook nog even reageren......je komt er in maar hij is zeer traag me tarwe stond er nog in van vanacht ruim uur bezig geweest om in te loggen ik baal hier erg van
    Gr Tineke alles opgeschoond helpt ook niet

18. flien89

flien89 Forumleerling

Ik kon me vannacht ook niet inloggen. Maar ik kon me ook niet inloggen op het forum want daar gaf die aan dat ik via het spel in moest loggen. Ik ben blij dat het er nu op lijkt dat alles het weer goed doet. Ik zit zelf bij ziggo en ben daar terecht gekomen via upc maar ik had alleen problemen met dit spel de rest van het internet deed het nog wel goed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.