Wit scherm bij opstarten

Discussie in 'Help archief' gestart door Kati1700bis, 11 Januari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kati1700bis

Kati1700bis Forumbeginner

Hoi, ik gebruik altijd mijn google-account om aan te loggen op Farmerama, maar vandaag krijg ik telkens een wit scherm als ik dit probeer. Ik kan niet aanloggen in het spel. Via de wachtwoord reset krijg ik geen mail dus ik kan het niet zo proberen. Ik heb een nieuwe account geopend om dit berichtje te kunnen posten.
    Mijn originele account is Katinka1700.

2. Peetstop

Peetstop Gelegenheidsauteur

Ik heb hier ook al de hele dag last van. Ik reageer nu via het account van mijn vriendin omdat ik er sinds vanochtend niet op kom. o_Ok al vanalles geprobeerd, maar helaas. Cache legen, opschonen, google en apps opnieuw installeren, andere computer etc etc.
    Ik heb wel een ticket aan support gestuurd, maar ik heb mijn ID niet, dus of dat goed gaat komen...ik wacht met spanning af.:oops:

Ik hoop wel dat het voor middernacht opgelost gaat worden, want anders mis ik mijn login bonus:(

Mijn account is .muddy

3. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

Ik heb ook problemen om op die manier met mijn eerste account in te loggen... helaas is dat voor mij de enige manier om in te loggen. Heb het ook op mijn mobiel geprobeerd via Puffin, maar dan krijg ik ook alleen maar een wit scherm.

4. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Wit scherm heb ik ook gehad ,ik heb daarna mijn flashplayer opnieuw geinstalleerd en het probleem is weg bij mij.

5. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

ok doppie... ga ook ff proberen

6. Peetstop

uhm...google heeft een ingebouwde flashplayer...hoe haal ik die weg en zet ik r n andere voor terug?

Trouwens wel een beetje jammer dat bigpoint schitterd door afwezigheid...:cry:

7. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

ben er ook nog niet achter... heb een update gedaan, maar dat maakte iig geen verschil

8. Peetstop

Net alle instellingen van de google flashplayer nagelopen, Farmerama heeft nu een soort van carteblanche op mijn computer8)

Maar ook dit heeft niet geholpen...Feedback van Bigpoint blijft ook uit...

Oh wat zou ik toch graag een keer zien dat ze de mogelijk geven om je account die nu via Google loopt om te zetten naar een account met een wachtwoord, want dit is niet de eerste keer dat die 2 systemen langs elkaar heen boeren...:wuerg:>:(:mad:

9. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

Ik kom er niet achter hoe ik de standaard flashplayer die bij Google Chrome hoort te verwijderen... dus het is me ook niet gelukt om deze dan opnieuw te installeren.

Edit: Het is me gelukt om de flashplayer opnieuw te installeren volgens mij... maar ik heb nog geen resultaat, scherm blijft wit...

Dit speelt dus bij mijn eerste account Borkie

Laatste bewerkt: 11 Januari 2017
  10. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik zie indedaad dat er problemen zijn voor spelers die via hun google-account spelen en inloggen (gaat niet over spelen via Chrome als je inlogt op www.farmermama.nl, maar over spelen via google-account).

Er is al melding gedaan aan de programmeurs, maar ik verwacht niet dat dit vannacht nog wordt opgelost.

Als je er last van hebt en nog geen ticket aan support hebt gestuurd, doe dat dan alsnog snel (woensdag 11 januari).
    Dan halen wij de inlogbonus voor je op. Moet je niet 23:50 uur komen, dan redden wij het ook niet.

-Coco1968- en Snowdrops1 vinden dit leuk.
  11. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

Ik had al een berichtje gestuurd naar Support, Ron...
    Ben superblij dat jullie naar Bommel willen gaan voor mij...:inlove:
    Uit naam van Borkie

12. Peetstop

Top, ik had mijn ticket ook al verstuurd.
    Heel fijn dat jullie Bommel willen doen. Dank:D

.muddy

13. RonSchoof

Bij iedereen die tot nu een ticket had gestuurd de inlogbonus opgehaald, zal dat na twaalven nog een keer doen, mocht de oplossing niet snel komen dan is dat ook donderdag geen probleem.
    Later vannacht volgt het antwoord op je ticket nog, nu even prioriteiten gesteld.

-Coco1968- en Snowdrops1 vinden dit leuk.
  14. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

Ik wacht rustig af en ga lekker slapen...
    Bedankt voor alle moeite, Ron!:D
    Groetjes, Borkie

15. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

heb er bij mij google chrome afgegooid en opnieuw geinstaleerd.

16. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

Ik heb keurig een antwoord gekregen op mijn ticket aan Support. En ik wil hierbij ook een compliment geven aan @RonSchoof en iedereen die bij het oplossen van dit probleem betrokken is, maar die wij mss niet zien. Ik ben erg blij met wat jullie ondertussen doen zolang het probleem in behandeling is.
    Uit naam van Borkie ;)

jordy1986* en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. Biacas72

Biacas72 Forumbeginner

Hallo,
    ik haak hier ook even aan met mijn eerste account heb ik dit ook. helaas nog geen oplossing gevonden.

18. RonSchoof

UPDATE

Het probleem doet zich voor bij accounts aangemaakt via de GoogleStore bij alle BP-spellen.
    Om die reden is het in handen gelegd van de IT-afdeling voor het geheel.

Zodra we meer informatie hebben geven we die uiteraard door.

Snowdrops1 vindt dit leuk.
  19. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

@-doppie- Heb dit ook maar eens geprobeerd... helaas heeft dit bij mij niet geholpen.:(

Aan de buurtjes van Borkie:
    Kan helaas geen kadootjes sturen momenteel vanwege het inlogprobleem bij GoogleStore...:cry:
    Groetjes van Borkie:inlove:

20. Biacas72

Biacas72 Forumbeginner

Hallo,

is er al meer bekend over dit 'probleem' ? duurt nu wel erg lang. de vorige keren was het binnen 24 uren vaak al opgelost.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.