wintertijd - volle maan event

Discussie in 'Help archief' gestart door ikky999, 25 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikky999

ikky999 Gelegenheidsauteur

Mijn vraag is: duurt volle maan morgen (26 oktober ) nu tot 15:00 uur gerekend in de "zomertijd" OF duurt het event tot 15:00 uur "wintertijd".
    Want "wintertijd" zou betekenen dat we 1 uur langer kunnen spelen ....... ;) :p xD
    Hopelijk kan een mod hier een antwoord op geven.
    Want zoals ik het nu zie op het event klokje, is het morgen ( in wintertijd ) om 14:00 uur afgelopen.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Zoals ik het zie, is het event wintertijd om 3 uur afgelopen. Ik heb vandaag 2x uit zitten rekenen of de tijd wel klopte, kwam op 4 uur uit, maar dat is zomertijd. Je moet kijken hoeveel uur er nog staat, en dat naar boven op hele uren afronden.

3. ikky999

Dus als ik het goed begrijp ...... er staat nu 17 uur op het klokje ...... gerekend vanaf nu 22:15 uur ....... is dat dus 15:15 uur morgen (zomertijd).
    Dan krijg je daarna dus nog een uur .... wat nu niet zichtbaar is.
    Als dat zo is, dan klopt het wel

4. -Coco1968-

Nee, vanaf 22:15 gerekend krijg je nog 17 hele uren en een onzichtbaar aantal minuten. Zo werkt het klokje altijd. Het laatste uur worden de minuten aangegeven. Je kunt dus niet om 22:55 hetzelfde schrijven, want dan lijkt het alsof we een uur langer kunnen.

5. ikky999

Ha ha xD je hebt gelijk .... ik had minuten moeten schrijven en geen heel uur.
    We hebben dus nog 17 uur en 25 minuten op dit moment.
    Dank je wel voor je reactie.
    Dom dom dom van mij zelf...... want nu ik het zo lees wat jij schrijft ... dat wist ik zelf ook.
    Helemaal niet bij stilgestaan. Ik zal wel moe zijn. :sleepy: dat ik er niet aan gedacht heb.
    Nogmaals bedankt voor je antwoorden.

6. -Coco1968-

7. bowie1980

bowie1980 Gevorderde

uhhhhhh 15.00 uur =15.00uur als je de klok terugzet natuurlijk :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.