Winterkalender, en de boerderij in vakantiemodus, wat gebeurt er ?

Discussie in 'Help archief' gestart door 99bart59, 1 December 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 99bart59

99bart59 Forumleerling

Dat is mijn vraag, Ik word op 12 december aanstaande opgenomen, en op 13 december aan mijn rug geopereerd, opnameduur ongeveer 1 week. Mij boerderijtjes stuur ik dus of via de Boom, of met TG, naar gelang wat gaat, 1 week op vakantie. Alles prima, maar....wat gebeurt met Bommel, en die leuke winter kalender? Helaas kan ik de laptop niet meenemen, en anders kan ik zeker 2-3 dagen niet op de laptop, omdat ik moet liggen na de op. Ben benieuwd, alvast bedankt voor het meedenken. Groetjes van ; 99bart59 ( ID;23385906)

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die staan helaas voor jou stil dan. Misschien kan je wat via je telefoon doen.

3. theav71

theav71 Levende forumlegende

De vakantiemodus zorgt er alleen voor dat je metertje niet omlaag gaat, voor de rest heb je er niks aan. Heb je niet iemand anders die elke dag even voor je wil inloggen en de kalender en bommel wil doen? De kalender kan je afkopen met tg maar bommel dus jammer genoeg niet, als je 1 week niet inlogt dan zou het item die je krijgt als je 21 dagen hebt ingelogd wel nog haalbaar zijn.

4. 99bart59

99bart59 Forumleerling

Oké, dank je voor het snelle antwoord. Dan gaan Bommel en de kalender maar zover als dat ik kan spelen. Jammer, maar.... volgend jaar weer een nieuwe kalender. Ik ga de vakantie- modus wel gebruiken, zodat ik geen vrienden kwijt raak. Ik speel dit account al sinds 2011, maar het is en blijft leuk en uitdagend om te spelen. In elk geval ; dank je voor het antwoord, en ieder die dit leest ; Fijne Kerstdagen, en een heel Gelukkig Nieuwjaar. Groetjes; 99bart59. ps; vraag beantwoord, dus er mag een slotje op.

farmermikkie vindt dit leuk.
  5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik wens je een voorspoedig herstel en ook hele fijne feestdagen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.