Winterkalender 18 december 2018

Discussie in 'Overig archief' gestart door HendrikJandeTuinman, 18 December 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HendrikJandeTuinman

HendrikJandeTuinman Gevorderde

Hoi collega-boeren en -boerinnen,

Oeps, mijn egg bleef steken in de bevroren grond en de hele avond ben ik bezig geweest om het apparaat weer uit de grond te krijgen.
    Daarom ben ik ietsiepietsie laat met mijn tip :eek: maar gelukkig heeft Het Orakel voor de vroege vogels al een voorschouw in het kletsdraadje over de winterkalender gezet.

Maar de tip, die krijgen jullie toch:

Het extra cadeau dat je op de 18e december kunt openmaken als je de hele voorgaande rij open hebt, is waarlijk smullen voor de boeren die gek op EP zijn. Die strijden om zo snel mogelijk level-up te gaan.
    Het werkt ook nog echt overal op de boerderij, ook in de tropen!

En het houdt het wel twee dagen vol nadat je het pakje hebt opengemaakt in de kalender.

Dus maak dit pakje pas open als je genoeg tijd hebt om er twee dagen van te genieten, en dan bij de start toch wel zoveel mogelijk speentjes ziet staan!

Verwacht mijn volgende berichtje op zondag...

-freedom5555-, boerinpetra41, owl. en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. HendrikJandeTuinman

HendrikJandeTuinman Gevorderde

Hallo buurtjes, boertjes en br’innetjes

Het is bijna 24 december... alweer een week van de winterkalender af te strepen.

Als je de hele rij van deze week vol maakt door ook de sok van vandaag te openen, dan komt er weer een extra cadeau vrij.
    En als je alle cadeautjes van deze kalender open hebt komt er zelfs een nog leuker extra cadeau vrij.

Nu weet ik wel, sommigen onder jullie vinden de cadeautjes die je deze maand kan krijgen maar niks, want je moet er wel elke dag voor inloggen en soms kan dat niet maar dan moet je het met TG afkopen en dat is ook niet eerlijk...
    Als je dat vindt, dan is dat een eerlijke mening en begrijp ik dat je uit solidariteit geen enkel cadeau ophaalt. Werkelijk geweldige actie dan.

Maar als je wel je cadeautjes wil ophalen, wees met het extra cadeau van 24 december wel zuinig.
    Kien even uit wanneer je het gaat gebruiken (het gaat in als je het pakje opent) en zorg dat je velden vol staan met gerijpt gewas. Want dan heb je het meeste plezier van dit pakje.

De sok van de 24e kun je beter wel meteen openen, want die sok kun je niet bewaren.

Veel plezier met deze cadeautjes!

HJ

-freedom5555-, Huhmmie38, boemer49 en 8 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.