Winst bij veredeling

Discussie in 'Help archief' gestart door InfinityMinusOne, 13 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InfinityMinusOne

InfinityMinusOne Forumleerling

Bij de plantenveredeling, als je veredelt op medium, en je vind bij stappen 1 of 2 geen veredeling, dan krijg je iets anders terug, vaak de gewassen die je aan het veredelen bent. Bij de oude gewassen kreeg je meestal bij elke stap iets minder dan 50% van de gewassen terug die je had ingezet. Hierdoor had een veredelingspoging altijd een kostprijs in gewassen.

Ik heb net bij naaldroos een medium veredeling gedaan, waarvoor ik 1200 gewassen inzette. Ik merkte dat als je bij een stap gewassen terug krijgt, je er 1080 terug krijgt. Dat betekent dat als je bij beide stappen gewassen terug krijgt (wat vaak voorkomt), je 960 gewassen winst zou maken. Ik vind dit niet bezwaarlijk natuurlijk ;) maar het lijkt me niet de bedoeling.

Ik heb overigens geen tests gedaan met de andere gewassen, dus daar kan hetzelfde spelen.

Borkie vindt dit leuk.
  2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Mij viel hetzelfde dus op bij de chrysant, ik begon met 9800 en eindigde met bijna 16.000. Kreeg trouwens ook 136 supermest als ik geen veredeling vond, dat vond ik ook nogal veel. Maar vind dit geen ramp hoor :)

-Coco1968- en Borkie vinden dit leuk.
  3. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier kreeg ik de eerste keer 2.160 rozenbottels terug, BP kennende gaan ze dit vast wel weer aanpassen :cry:xD

Edit:

En jawel hoor, nog sneller dan gedacht :eek:

https://board-nl.farmerama.com/inde...roeikas-plantencultivering.29343/#post-557962

Laatste bewerkt: 13 April 2018
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Fijn dat jullie dat zo snel gemeld hebben ;)

Volgende keer misschien iets later melden zodat meer spelers hier plezier van hebben, ze komen er toch wel achter uiteindelijk, wij hoeven ze toch niet te waarschuwen als iets in ons voordeel is toch, alleen bij een nadeel lijkt me ;)xD

5. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Eerlijk duurt het langst...:music:

6. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Zeg niet dat ze het niet moeten melden, alleen wat later aub xD

Geen slapende honden wakker maken, zeg maar ;)

Hoe lang had het geduurd als hij veel te weinig had gegeven, ik durf te zeggen dat dat zeker langer had geduurd, en de veredeling was zeker niet direct gestopt. :p Dan had dit geen prio gekregen hoor :D

Ik word dus in mijn gelijk gesteld want hoelang ligt de veredeling er nu al uit, dat betekent geen verkorting van de lange gewassen. Dit is zeker in ons nadeel.:mad:

Dus volgende keer aub geen slapende honden wakker maken, je ziet wat er van komt. >:(

Laatste bewerkt: 22 April 2018
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.