winkel bonus

Discussie in 'Help archief' gestart door popje4, 28 Juni 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

Krijg je bij aankoop van de knechten geen winkelbonus meer? Vorige keer kreeg ik die niet maar nu weer niet of is dit afgeschaft voor de knechten?
    Dank voor t antwoord...alvast

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die krijg je als je een bepaalde hoogte gehaald hebt. Je kan bij bank en dan winkelbonus zien hoever je bent

3. popje4

ja das een beetje het probleem denk ik want er valt niks te zien alles leeg....ook na op nieuw inloggen...

4. enk52

Bij mij net ook maar na opnieuw proberen stond het er weer
    Hij wordt wel om de 90 dagen vernieuwd. Dan begin je weer opnieuw
    https://board-nl.farmerama.com/threads/winkelbonus.36723/

5. popje4

oke hier nog steeds leeg...maar als je elke maand die knechten koopt ( dat is toch 1 keer per maand) dan zou er wat moeten staan toch....of heb ik het verkeerd? ik koop de knechten elke maand...en had het idee dat de vorige keer ook geen winkelbonus was maar ja soms klik je dan te snel he....

6. enk52

Daar komt een aparte pop-up voor. Je kan het na laten kijken maar dan moet je een ticket sturen.
    Je kan ook even wachten of het morgen wel zichtbaar is.

7. popje4

oke dank je nu inderdaad wel te zien maar had geen pop-up daarvan.. maar opgelost voor nu dank je wel voor t antwoorden...en fijne dag

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.