Winkans houten hamer

Discussie in 'Overig archief' gestart door joke0987, 3 Augustus 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Ik heb zojuist 13 XXL en 15 gewone gereedschapskisten ingewisseld en 1930 stuks los gereedschap. Ik vermoed bij elkaar zeker meer dan 2.500 stuks. Houten hamer: 0. Is dat niet ernstig weinig? Zo hebben de speciale gebouwen weinig zin, verder dan 4 vrije plaatsen kom je niet. Ongeacht hoeveel fokdieren je hebt, of boren.

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Als tip kan ik je geven dat bij de plantverdeling van de bloemkool er dus een veredeling is die je 1000% meer kans geeft op een houten hamer. Misschien zou je dat kunnen proberen om sneller aan houten hamers te komen. Vind het ook wel vreemd dat uit zoveel gereedschap er geen een komt.

3. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Ik kan het proberen maar 100% meer kans op niks blijft gewoon niks. Ik vind het ook vreemd. Voor mij voorlopig geen menagerie (en andere gebouwen) meer. Ik krijg ze zo nooit vol en voor 4 plekken zijn ze veel te duur. In ieder geval dank voor de tip.

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De zwaardlelies geeft ook 1000% meer kans. En gecombineerd met de sm liefde, de kastanjerij en witte onschuld en stol heb je die klaar op comfortvelden op het moment dat je er supermest op gooit.
    Ik had teveel houten hamers gebruikt bij gewoon gereedschap inleveren, en heb er nu weer 180.

5. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

mijn ervaring leert dat de veredeling van de bloemkool meer houten hamers geeft dan de zwaardlelie heb er nu 631 in de voorraad kamer.

6. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Zit je nu dan in de bloemkool handel?:p Ow, aan je banksaldo te zien wel. xD

7. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

Houten hamers zijn dus niet direct een brobleem, zo te zien

8. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Officeel zit de houten hamer als veredeling bij de Asperges.

9. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat is niets officiëler dan bij de bloemkool of zwaardlelies. En dan hebben we alle mogelijkheden nu ook gelijk op tafel.
    De bloemkool is een prettig gewas voor in de nacht met alleen water erop. De zwaardlelies zijn prettig om te gebruiken voor het verkrijgen van drops met supermest waarbij de houten hamers een leuke extra zijn. Beide 1000% meer kans.
    De asperges geven 750% meer kans, maar misschien prettiger voor gewoon overdag.

Sintra98 vindt dit leuk.
  10. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

handige tip, ga ook meer eens weer wat veredelen, de hamers schieten hier ook niet op zit al tijden op 2

11. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Dat wist ik niet, ik ga eens kijken ofik genoeg spullen heb om die in de veredeling te stoppen. THNX voor de tip

-Coco1968- vindt dit leuk.