Windows 10 en CC Cleaner

Discussion in 'Help archief' started by Sillie76, May 25, 2016.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sillie76

Sillie76 Forumleerling

Goedemorgen,
    heeft iemand tips? Ik heb gisteren Windows 10 geinstalleerd, alleen wordt CC cleaner nu automatisch verwijderd door Windows. Iemand tips hoe ik dit programma kan blijven houden of een eventueel soortgelijk programma wat ik dan kan gebruiken? Windows geeft aan dit te verwijderen omdat er anders ook belangrijke bestanden verwijderd worden. In Windows 8.1 nooit geen problemen mee gehad. Ik gebruik CC toch een aantal keren per dag, anders wordt de farm zo traag. :sleepy:

2. Leo.netten

Leo.netten Teller

Ik heb windows 10 al een poosje bij de installatie verwijderd hij inderdaad cc.
    Maar na opnieuw instaleren geen probleem en kan je cc gewoon blijven gebruiken.

3. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Hier ook inderdaad gedaan zo als Leo aangeeft en geen problemen meer

4. Sillie76

Sillie76 Forumleerling

Ik heb cc zojuist weer gedownload. Hopen dat deze er nu, na drie keer downloaden, wel op blijft staan. Bedankt voor jullie reactie ;)

Thread Status:
Not open for further replies.