Wild zwijn en Bonenstaak

Discussie in 'Help archief' gestart door UMaxii, 3 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UMaxii

UMaxii Forumleerling

Ik ben nu al heel erg lang bezig met de missie ''Magische boon'' waarmee je de bonenstaak vrijspeeld. Ik ben nu bij missie 6/7 ''Lever 3 wilde zwijnen''. Ik heb zelf maar 2 varkensstallen en fok ze zelf amper. Dus was ik van plan ze te kopen op de markt. Ik heb nu 1/3 wilde zwijnen, maar er zijn er geen meer op de markt. (ik heb de vlammestier voor missie 7/7 al). ik moet dus nog 2 wilde zwijnen om eindelijk bij de bonenstaak te kunnen. Mijn vraag: als mensen hier een of 2 wilde zwijnen hebben, kun je ze op de markt verkopen? Dit zal mij heel veel wachtten besparen. Ik wil zo ver gaan en iets meer dan de gemiddelde prijs te betalen, het heeft me best lang gekost om de markt te begrijpen en alles te leren dus ik heb hard gewerkt voor mijn boerenduiten, als iemand dit zou kunnen doen voor mij zal ik heel blij zijn!

Groet, UMaxii

HofvanDromen vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Als je er dan echt veel moeite voor wilt doen, moet je op de volgende link klikken link zur Marktnummern-Suche!!! (IV)
    Dat is op het duitse forum. Dan kun je uitzoeken op welke markt zit, en hier eventueel nog een keer vragen met marktnummer erbij. Als je een beetje Duits en Engels kunt, kun je dat ook nog op die fora proberen.
    Er zijn zoveel markten, dat zonder nummer het geen enkel nut heeft om een wild zwijn voor jou op de markt te zetten.
    Succes.
    Uit de wolkenrijen komt een bruin varken, daarom zijn deze vaak goedkoper dan 3 of 4 gewone varkens. Misschien dat je daar van kunt kopen en dan het laatste stuk toch zelf fokken.

UMaxii vindt dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dit is jammer genoeg bijna niet mogelijk ..
    Er zijn heel veel markten ik dacht wel een stuk of 30 ..
    bovendien ist nog maar de vraag ...mocht een speler ze er op zetten , dat er niet iemand anders je net voor is ..
    Vroeger was er een lijst waar je betrekkelijk eenvoudig kon vinden op welke markt je zat ..Ach ik zie dat Coco die lijst al aangeeft..
    Voorlopig zul je nog even geduld moeten hebben , ben ik bang ..
    Maar in de tussentijd ...alle wolkenrijen die je met events haalt blijven wel voor je bewaard tot je de bonenstaak hebt vrij gespeeld..
    Je kunt het beste fokken als er Baby-boom is ...dan heb je meer kans op een hoger fokdier en /of 1 extra erbij ..

UMaxii vindt dit leuk.
  4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Als ik me niet vergis, is zo'n verzoek om iets op de markt te zetten tegen de regels van het spel. Zelfs als je bereid bent de volle prijs of meer zelfs te betalen voor een wild zwijn.

Waarom koop je niet een paar bruine varkens, wolvarkens of hangbuikzwijnen. Dan toch wat supervoer gebruiken en daar de wilde zwijnen mee fokken. Of je zet wat meer varkens op je akker en daar dan mee gaan fokken. (Maar zeker de bruine varkens zijn in verhouding een stuk goedkoper dan 4 gewone varkens, vermoed ik.)
    Als je tijdens een event fokt, waar toch al met zoogdieren gefokt moet worden, of in ieder geval tijdens babyboom, haal je nog leuke extra dieren uit een fokhotel ook, of krijg je een paar badges voor het fokevent.
    Ik zou niet eindeloos gaan zitten wachten tot er 2 wilde zwijnen te koop worden aangeboden.

Als jij al bonestaakrijen hebt vrijgespeeld, die je nu dus niet kunt gebruiken omdat je de bonestaak nog niet hebt, laat je dagelijks veel ep/tep/bd en wellicht nog andere prijzen liggen.
    Dus die wilde zwijnen heb je dan zo terugverdiend.

UMaxii vindt dit leuk.
  5. UMaxii

UMaxii Forumleerling

Ik wist niet dat er meerdere markten waren, bedankt.

6. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

ik wil ook even toevoegen dat het niet is toegestaan om marktafspraken te maken via het forum...

UMaxii vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.