wild bananas strand club

Discussie in 'Help archief' gestart door leogroningen, 27 Juni 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leogroningen

leogroningen Junior expert

Komt er ook een verlenging van de bananas strand club?
    Ik kom nu tijd tekort om limonade te maken om de wolkenrij hiervoor vrij te spelen.

grt. leogroningen

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Gelukkig duurt de queest nog tot dinsdagmiddag. Als er extra tijd komt of een compensatie dan wordt dat vast in de loop van de maandag aangekondigd

3. leogroningen

Daarom kan je wel al berekenen of je wel of niet tijd tekort komt. De limonade tijd kan je op geen enkele manier verkorten, het is en blijft 5 uur.

Sintra98 vindt dit leuk.
  4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

De signalen lijken er op van niet, dus ik zou er niet van uit gaan. Maar verder is het ook voor ons afwachten wat we morgen te horen gaan krijgen en wat we mogen melden.

5. leogroningen

Kan je het misschien een voorstel bij hun doen Klaartjuh?
    Hoe je het ook went of keert, beide questen hadden last van hetzelfde probleem.
    Voor de ene quest komt er een oplossing, maar voor de andere quest laat men het erbij zitten.
    Wees dan zo consequent om voor beide questen dezelfde oplossing te geven.(lijkt me redelijk)
    Alvast bedankt Klaartjuh voor het luisteren.
    grt. loegroningen

Laatste bewerkt: 28 Juni 2021
    Cornelly52 en janniekwak vinden dit leuk.
  6. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Ik kom ook tijd tekort voor dit event probeer zover mogelijk te komen De 13 blikje is het grootse obstakel om het in tijd te halen

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.