Aankondiging Wijziging moderator team

Discussie in 'Officiële aankondigingen' gestart door Klaartjuh, 3 Juni 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Hallo boeren en boerinnen,

    Dit keer een aankondiging over mijzelf, helaas heb ik na 13,5 jaar moderator te zijn geweest moeten te besluiten om te stoppen.
    Na het verlies van 2 hele lieve mod collega's en goede vrienden en de daarop volgende beslissingen vanuit Bigpoint had ik de laatste jaren in mijn eentje een steeds groter takenpakket gekregen en veel dingen wat nog last minute gedaan moest worden en dat is voor mij als vrijwilliger met ook een fulltime baan in de zorg nu echt teveel geworden.


    Afgelopen weken is hier achter de schermen al veel overleg over geweest hoe nu verder, dat is ook de reden dat er steeds minder geplaatst werd.
    Helaas zijn we daar nog steeds niet helemaal uit dus voor het team wat achterblijft zal het even pittig worden om alles draaiende te houden, hopelijk begrijpen jullie dat dit even tijd vraagt.

    In overleg met Bigpoint zal ik voorlopig nog wel op support blijven en achter de schermen ook dingen doen betreft nieuwe dingen testen maar met name alle FAQ's maken en nieuwe informatie uitleggen is wat voor mij teveel is geworden en ik dus nu niet meer ga doen.

    Bedankt voor alle gezellige jaren en het begrip en lieve woorden wat ik afgelopen jaren van de meeste van jullie mocht ontvangen.

    een hartelijke boerinnengroet van Klaartjuh en tot ziens!

    ps dit account op forum is echt mijn mod account, als speler heet ik op forum -Klaartjuh- omdat mijn echte spelnaam dus al gekoppeld was aan mijn moderator naam.
     
  2. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    riekje111, knoepertje, snufthecat en 3 anderen vinden dit leuk.