wie kan mij helpen

Discussie in 'Help archief' gestart door [truus], 3 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [truus]

    [truus] Gelegenheidsauteur

    hallo ik heb een vraag maar weet niet of ik hier goed ben dus sorry als het hier niet goed staat zouden jullie een antwoord kunnen geven op mijn mail alvast bedankt

    mijn vraag is ik ben nu op level 77 dus voorbij level 70 ik heb toen niet 2 nieuwe qwest gekregen mijn dochter is nu op level 70 en die heeft 2 qwets gekregen ik zou graag willen weten hoe dit komt of dat het nieuw is dankje voor iemand die mij hier antwoord op kan geven met vriendelijke groet truus
     
  2. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    kun je aangeven om welke quest het gaat? dat maakt het antwoord wat makkelijker
     
  3. [truus]

    [truus] Gelegenheidsauteur

    hallo ayla2008 ja dat kan ik het gaat om de quest spa leerling 1 en om alchemist leerling 1 deze 2 heb ik niet en mijn dochter wel
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je kunt in de boom de ambachten vrijspelen. Persoonlijk zou ik met de Spa beginnen. En later pas de alchemist open spelen. Maar ik weet niet wat je verder allemaal in de boom nog kunt/moet.
     
  5. enk52

    enk52 Levende forumlegende

  6. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    zoals hierboven al staat, moet je eerst de ambacht met sterren vrijspelen, voor je de quest krijgt
     
  7. lolswaglol

    lolswaglol Forumbeginner

    ja het kan allemaal wel zo zijn maar mijn dochter heeft dat allemaal niet gedaan en die heeft van die 2 ook al de ondergrond staan en die heb ik ook niet dus iets klopt er niet
     
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Nee, als zij geen sterren heeft ingeleverd, en wel de ambachten in opbouw heeft staan, dan klopt dat niet.
     
  9. RonSchoof

    RonSchoof Levende forumlegende

    Als je een ticket stuurt naar Support kan het daar voor je nagekeken worden.
    Je kan een ticket aanmaken door op de link in mijn handtekening te klikken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.