Wie heeft raad

Discussie in 'Help archief' gestart door twannie54, 21 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twannie54

twannie54 Actieve auteur

Beste mede spelers

Heb net de panda fok vrijgespeeld op bahamarama een fok stal gezet en 4 panda's gekocht.
    Alleen als ik ze in de fok stal wil zetten komen ze niet in beeld waar schuilt het geheim??????????????.

twannie54

2. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

volgens mij moet je eerst de panda zelf vrij hebben

3. twannie54

twannie54 Actieve auteur

Dank je voor je reactie, alleen weet ik niet wat nog meer te doen, heb in de tempel bananen ingeleverd, panda's gekocht.
    Fok stal geplaatst. Zal wel dom over komen maar hoe nu verder??
    twannie54

p.s. kan wel pandavoer maken

4. Sjemmie

Sjemmie Regelmatige auteur

Zoals ik het lees heb je alles vrijgespeeld om te kunnen fokken. De panda en de pandafok. Je zegt dat je 4 panda's gekocht hebt op de markt. Weet je zeker dat dat goed gegaan is? Je kan bij het groene pijltje midden onderaan je boerderij zien wat je gekocht hebt. Je zet de fokstal ook op bahamarama neer?
    Log even uit, leeg je cookies, cache en je flashcache en log weer in. Als de panda's keurig in je schuur staan, en je zet de fokstal ook op Bahamarama neer en het lukt nog steeds niet, stuur dan even een berichtje naar support, dan kan er even gekeken worden wat er mis gaat.

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.