werkstallen fouten

Discussie in 'Help archief' gestart door polkey, 13 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polkey

polkey Oudgediende

Er was al een opmerking geweest over de tijdsduur bij schaapstal oranje en rood die dus identiek zijn, geen tijdsverkorting.
    Dit kwam ik dan ook tegen bij de vleermuis guano, rood is 2 guano in 13.40 en de roze stal 2 guano in 24.00 uur.

Als je aan het fokken gaat dan let je daar niet op, je jaagt alleen maar flink je sv erdoor en voor wat ?
    De laatste tijd juist zeer druk in de weer geweest voor deze stallen.
    Dit zijn menselijke fouten die toch echt wel enige correctie verdienen.
    Script erbij en aanpassen tijd ofwel aantal dieren wijzigen.
    Het is geen bugje die niet hersteld kan worden.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Weet je zeker dat de rode guano 2 oplevert? Normaal levert een rode werkplaats maar 1 op, in een kortere tijd. De oranje is 16 uur.
    Als de rode 2 oplevert, zul je BP inderdaad wel aangezet hebben tot het wijzigen van een bug in ons voordeel. Geniet er dan van zolang je nog kunt.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

De info in de faq is correct. De roze stal geeft wel meer dan het dubbele aan ep.

4. -Coco1968-

Leuk om te weten. En de kans dat dit aangepast wordt is echt klein?

5. polkey

polkey Oudgediende

Zoals ik het schrijf coco klopt het, rood geeft 2.
    Dat is de reden dat ik de stallen omhoog werk naar minstens rood.
    Guano Roze kan dan wel dubbel ep geven, in het geval Guano rood is dat 239 en roze 560, maar de tijd van 13.40 of 24.00 uur maakt dat weinig in uit.
    EP staar ik me namelijk niet blind op want kan ik i.p.v een stal ook 4 hoge bomen voor plaatsen, gaat me om dieren of producten die ze leveren en hoe sneller en meer des te beter.
    Zeker daar je wolkenrijen kunt aanzetten om tijdsduur te verkorten en niet te vergeten ambachtsproducten waar ik dan kies voor een rode stal.
    Blijven fokken om hoge dieren te scoren scheelt mij in ieder geval sv.

( In het geval vraag over die schaap werd geschreven dat er niets werd aangepast, lijkt me stug dat dit ineens wel gaat gebeuren omdat foutje twee gemeld is maar niets is mij vreemd de laatste periode )

6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Garantie kunnen we natuurlijk nooit geven maar het is in ieder geval geen bug en staat dus ook niet als zodanig gemeld. De kans is dus inderdaad klein.

7. -Coco1968-

Hoelang heeft de rune voor snellere stallen die ook voor de werkstallen ging op de buglijst gestaan?
    En de beperkte mestverkoop?
    Er worden de laatste tijd de meest onverwachte bugs aangepakt.

8. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Die eerste volgens mij zolang het in het spel zit, de tweede is geen echte bug maar een aanpassing nav de wensen vanuit de spelers wereldwijd.

Een online spel als Farmerama is altijd in ontwikkeling en daar horen veranderingen bij, dat zal ook niet anders worden.

9. -Coco1968-

Bedankt. De mest vind ik geen rare aanpassing, alleen een raar moment, en de eerste heb ik nooit gezien als een bug, maar iets wat vanaf het begin bij het spel hoorde.
    Wanneer je de guano werkstallen vergelijkt met de andere werkstallen die normaal 24 uur duren (angora, geit, sieraden) dan hebben ze allemaal dezelfde tijdsduur en ep, alleen de rode guano levert 2 produkten op. Misschien geen bug, dat hopen we dan maar. Dan weet ik wat ik met mijn albino's wil. Ik vind het alleen wel heel jammer als ik die 3 maanden heb en dan de rode guano gelijk gemaakt wordt aan de andere rode werkplaatsen.

10. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De aantallen en tijden die in de faq genoemd worden zullen niet zo maar worden aangepast.
    Want hoe vinden spelers het met een rode guanostal dat hun stal opeens minder guano geeft?
    Of het nu indertijd bewust of als fout zo is bepaald, het is voor alle spelers gelijk.
    Ik verwacht daarom niet dat het veranderd zal worden.

11. july1972

july1972 Forumbeginner

Hoe zet ik een oranje of rode stal neer? Krijg ze niet over de gele stallen gezet of gewoon op een veld.
    Alvast bedankt..

12. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Je moet ze gewoon over de basisstal neerzetten. Dus eerst de stal verwijderen, de basis terug neerzetten en daaroverheen je oranje of rode stal plaatsen succes

13. -Coco1968-

Over een gewone basisstal. Dus de gele stal van het land halen en dan de basis neerzetten en dan moet de oranje of rode er over kunnen.
    Ik had de indruk ook al dat de rode niet meer over de gele konden, en verbazingwekkend genoeg is dat niet bij de bugfixes gemeld.
    Wanneer ik met de bouwknecht gekleurde stallen opzette, vond ik het altijd vreselijk irritant dat een rode stal rustig over een oranje werd geplaatst terwijl deze bijna klaar was. Blijkbaar is dat veranderd.

Jokertje, denk je niet dat 1x plaatsen genoeg is?
    Ik denk dat je last had van een technisch probleempje, want ik kon de reactie ook niet lezen voordat ik de mijne had geplaatst, en normaal kan ik dat wel.

14. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Moet ik dan mijn berichtje soms verwijderen :cry: sorry dat het er iets eerder stond hoor :wuerg: anderom zou ook kunnen ;)

15. -Coco1968-

Als je dat nog niet hebt gedaan, dan heeft het systeem dat gedaan. Je reactie stond er 5x. Dat vond ik een beetje veel, maar zoals ik al schreef was dat een technisch probleempje van het forum.
    Je hoeft die ene die er nu nog staat absoluut niet te verwijderen, dat bedoelde ik ook niet.

16. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Dat het er 5x stond heb ik niks van gezien, alleen dat mijn reactie er 1x stond en 1 minuut later die van jou, ik dacht dat je daarop doelde. juli1972 zal het vast wel gesnapt hebben nu :music:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.