werkplaatsen

Discussie in 'Help archief' gestart door tulpboer, 24 Juni 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulpboer

tulpboer Forumkenner

goedemorgen mijn vraag is

is er ook een lijst van de werkplaatsen wat er word gemaakt

bv werkplaats hark gemaakt door Egel

ik ben op zoek naar zijde kan niet vinden wat voor dier dat is

gr tulpboer

gr

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die komt van de zijdeboerderij. Dat is de werkplaats van de spin.
    https://board-nl.farmerama.com/threads/spinnen.8691/

Een lijst kan ik je niet aan helpen maar met de zoekfunctie bovenaan het forum moet je een heel eind komen

3. tulpboer

tulpboer Forumkenner

dank je wel

gr tulpboer

4. annwei

annwei Veteraan

Ik heb wel een lijst (zonder plaatjes ) van de werkstallen met daarin van welk dier, welk product en waar hij geplaatst kan worden. ( Ik hoop dat hij helemaal volledig is en klopt. ) Maar ik weet niet hoe je dat hier kan plaatsen, dus als iemand mij dat kan uitleggen (graag in Jip en Janneke taal:music:) wil ik hem wel plaatsen. Heb hem als PDF bestand op de computer staan.

5. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Je kunt hier geen pdf's plaatsen en het is ook niet toegestaan om links te plaatsen naar dergelijke bestanden op het forum. Je zou eventueel iets kunnen afspreken via prive berichten op de boerderij.

6. annwei

annwei Veteraan

Jammer, ik heb wel vaker een vraag over de werkstallen gezien. Maar als iemand een overzicht wil, moeten ze maar contact opnemen met mij, dan kunnen we zien of we dit via een privé bericht kunnen regelen.

7. tulpboer

tulpboer Forumkenner

Goedemorgen annwei

ik zou heel graag de lijst willen of mogen maar heb geen idee hoe ik contact kan opnemen

heel erg bedankt voor het meedenken

gr tulpboer

8. Yzaura

Yzaura Forum freak

Je kunt contact opnemen via door via het spel een bericht te sturen aan annwei via het postkantoor rechtsonder in de stad. Dan kunnen jullie het samen afspreken via deze berichten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.