Werking wolkenrij

Discussie in 'Help archief' gestart door lina11301, 9 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lina11301

lina11301 Forumbeginner

Misschien een domme vraag, maar ik begrijp blijkbaar niet hoe de wolkenrijen werken..
    Ik heb al 2 keer een wolkenrij vrijgespeeld (oa Punkies Missie), maar in de lijst staat Punkies Missie aangeduid als 0/4? Hoe krijg ik deze dan verder vrijgespeeld?

Bedankt.

2. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Je moet er dan ook de juiste sieritems opzetten. Bij sommige rijen is dit vrij te kiezen, bij andere zijn dat de items van dat event. Je moet ze dan eerst verwijderen van je siertuin of schateiland, zodat ze in je inventaris staan, en dan kan je ze op de wolkenrij zetten.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Bij de wolkenrij van de koekoekevents kan je de items verdienen in de verschillende koekoekquests. Deze items moet je dan eerst upgraden op je land omdat ze uit 2 delen bestaan en dan kan je ze vanuit je inventaris op de wolk plaatsen
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-coöperatie-quests.4743/page-6#post-161887

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.