Wennen

Discussie in 'Overig archief' gestart door ronald19991, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ronald19991

    ronald19991 Forumbewoner

    Nou, dit is wel even wennen.
    Maar dat wel lukken.
    Ik vraag we wel af, waarom er zoveel computertaal cq engels in staat.
    Zoals: buff, topic, posts, users, bannerdraadjes enz enz.
    Ik heb daar moeite mee.
    Groet Ronald.
     
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Dat is een beetje de standaard geworden voor dingen op internet, veel linken naar de Engelse taal. Was trouwens op oude forum ook wel zo, maar hier heten sommige dingen inderdaad ook weleens net iets anders.

    Topic is hetzelfde als wat we al kenden onder de noemer 'thread' of onder de noemer 'draadje'.
    Posts is een reactie die geplaatst is op forum.
    Users worden in principe de forummers/spelers mee bedoeld.
    Bannerdraadjes: daar kun je medespelers vinden die een leuk plaatje voor in je handtekening kan maken. Dat komt dan standaard onder je posts/reacties te staan (zoals bij mij het plaatje onder deze tekst).

    Als je nog meer dingen onduidelijk zijn mag je dat natuurlijk altijd vragen :)
     
    WilmaV vindt dit leuk.
  3. devilsdesert

    devilsdesert Forumleerling

    Het komt ook door ons zelf. We kunnen natuurlijk ook gewoon de Nederlandse naam voor iets gebruiken. Klaartjuh geeft zelf al een aantal vertalingen, dus als we die nu gaan gebruiken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.