welke markt

Discussie in 'Help archief' gestart door Noïs64, 5 April 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noïs64

    Noïs64 Forumbeginner

    hoi,
    zou iemand mijn kunnen vertellen op welke markt ik zit?
    b.v.d.
     
  2. BoerinRietje

    BoerinRietje Forum prof

    Ga naar de markt en kijk bij goudblad het duurste en dan de cijfers achter de komma is jouw markt nummer Bij mij klopt het nog steeds.
     
  3. Wulkje12!

    Wulkje12! Forum-overlever

    Even nieuwsgierig, is dat van belang om te weten op welke markt je zit?
     
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    nee, alleen leuk om te weten.
    je mag zelf niet afspreken om iets voor iemand op de markt te plaatsen.
     
  5. Wulkje12!

    Wulkje12! Forum-overlever

    aha, denk dat dat weleens gebeurd,soms kom je iets tegen waarvan je denkt dat klopt niet, da s wel erg goedkoop
     
  6. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Of het is een foutje. Ik heb wel eens een gewas of boomvrucht voor 0,10 gekocht. Maar volgens mij heeft diegene dat dan per ongeluk met muisscrollen zo goedkoop op de markt gezet. Hij schiet soms automatisch helemaal naar links, dat balkje.
     
  7. Eefke!

    Eefke! Junior expert

    Weet iemand waar ik mijn Arboretum 2 kan weer vinden, ik heb vanmiddag een quest afgemaakt waarbij ik o.a. dat Arboretum heb verdient,maar ik kan het nergens weer vinden :-(
     
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Met een quest kan je geen arboretum verdienen.
    Je hebt blauwdrukken gemaakt, die je nodig hebt om een arboretum of ander pakhuis uit te breiden.
    Een 2e arboretum kost altijd tulpenguldens (en misschien zijn ze ooit ook voor euro's te koop geweest).

    Heel spijtig, maar ik vrees dat je je spullen voor niks hebt ingeleverd.
     
  9. Eefke!

    Eefke! Junior expert

    Dank je voor je antwoord,idd heel jammer maar niks meer aan te doen.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  10. Wulkje12!

    Wulkje12! Forum-overlever

    Dat zou ook kunnen, gelukkig heb ik dat zelf nog niet gehad dat het balkje doorschiet, bedoel ik
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.