Welke fokdieren inleveren quest?

Discussie in 'Help archief' gestart door DarkDevilDude, 12 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Hallo allemaal,

Er is een quest dan moet ik 8,1 miljoen waarde aan (fok)dieren inleveren... dat kost heel veel geld natuurlijk. Wat is de voordeligste manier om deze quest genaamd Tiki Arboretum II te voldoen?

Vroeger waren witte vleermuizen goedkoop maar die zijn nu ook al 20.000 BD wat neerkomt op een waarde van over de 100 miljoen BD als ik dat ga inleveren. Zijn er goedkopere opties? Dank!

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Alle fokdieren zijn duur, daarom heb ik van die fases ook alleen de zilveren gedaan.
    De goedkoopste opties zijn sommige Bahamarama dieren. Soms heb je geluk dat je die onder 8x de waarde kunt kopen.
    We hebben net een fokevent gehad waarvoor sommige spelers ook fokdieren hebben opgekocht om te leveren.
    De fokdieren die je uit de wolkenrijen kunt krijgen en uit de reuzestallen zijn doorgaans ook te koop voor ongeveer 10x de waarde (dus de albino vleermuizen blijven rond de 16.000 hangen)

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik lever graag de zeehond in, omdat die een hele hoge tegenwaarde (4487) heeft. Die moet je wel vrijspelen in de apentempel.
    Op dit moment is hij erg duur door het afgelopen fokevent. Normaal kost hij hier 10-15.000 bd

.Kiko17. en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  4. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Thanks, moet ik nog 35 bananen verzamelen tot ik die kan vrijkopen. Hehe :D

farmermikkie vindt dit leuk.
  5. .Kiko17.

.Kiko17. Doorzetter

Ik liep ook al met deze vraag rond, dacht in eerste instantie dat de bruine varkens in verhouding het goedkoopste waren. Ik moet eerst nog een bepaalde boom vrijspelen voor de quest van de waterkristallen, maar ik ga daarna ook achter die zeehonden aan!

Dat wordt banaantjes sparen :p

farmermikkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.