welk event was leuk en geslaagd?

Discussie in 'Overig archief' gestart door moontje68, 22 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
?

welk event vond je het leukst?

  1. strip event

    0 stem(men)
    0,0%
  2. openlucht event

    16 stem(men)
    100,0%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    ik vond het openlucht feest leuker dat het strip event De Storm omdat dit beter te doen was
    met maar 1 eventgewas en de mogelijkheid om te kunnen resetten.
    ondanks dat de vaatjes lang duren vond ik het toch leuk om te doen.

    Wat vinden jullie? Stem zodat de makers van het spel er wat mee kunnen in komende events
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  2. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Omdat dit geen algemene vraag was heb ik het naar de userhoek verhuisd.
     
  3. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb ook deze gestemd. Is heel goed te doen. Was een appeltje eitje
     
    moontje68 vindt dit leuk.
  4. schaap1000

    schaap1000 Forumleerling

    het idee van het openlucht event vind ik geniaal
     
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb gestemt voor het Openlucht event.

    Ondanks dat het 8 uurs gewas was (daar ben ik niet zo dol op) was dit heel goed te doen. 1 gewas vind ik zelf prettig maar een heel ander onderdeel erbij zoals dit keer de vaatjes vind ik super leuk. We hebben ook al eens iets tonnetjes gehad en ook met bomen, kippen. Een heel ander onderdeel erbij is een extra uitdaging. Het is niet alleen maar gewassen kweken, dat maakt het juist zo leuk.
    Ik hoop dat er gauw nog eens zoiets komt en dan met weer een heel ander onderdeel als extra geheel.
     
    moontje68 vindt dit leuk.
  6. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    mij valt in het openlucht event op:
    -dat er niet gemopperd wordt door boeren: 'het is teveel ik ga het niet halen'
    - dat er niet wordt gebedeld op het forum om DI
    dit soort events zijn dus beter te doen voor de hogere en lagere levels
     
  7. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Mijn stem uitgebracht op het openlucht event omdat ik het resetten wel aardig vond.
    Vind ze beide wel goed te doen is nu al lang geleden dat een event (voor mij) moeilijk was
     
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik vond beide events erg veel op elkaar lijken. Ja, het laatste event was iets minder gewassen en iets meer uit eigen voorraad en de drops niet noodzakelijk. Maar geen van beide te spelen zonder WAC, beide iets wat je 16 uur op het veld moet zetten zonder dat je er ep voor krijgt, beide 8-uurs gewassen ook al was de vorige voornamelijk 4-uurs. Beide 6 dagen.
    Ik hoop niet dat het oogstfeest gaat lijken op het event wat hier het meest gestemd wordt. Iets meer afwisseling mag van mij wel.
    Dus als we het over de afgelopen 5 bierfeesten hebben, vind ik het bierfeest met de kop van jut waarbij je verschillende stallen en bomen kon winnen, maar voornamelijk super en suzimest het leukst omdat die het minst te vergelijken is met 1 van de andere events van de afgelopen 5 jaar. Er is toen heel hard over gemopperd, maar dat event zou ik nog wel eens over willen doen. En deze twee waren voor mijn gevoel standaard events die het hele jaar kunnen. Vorig jaar hadden we met het bierfeest ongeveer hetzelfde, toen hadden we biervaten ipv theevaten.
     
    moontje68 vindt dit leuk.
  9. tootje

    tootje Commandant van het forum

    Waarom maar de keuze uit twee events bij de enquête :eek:
    ...en dan ook nog twee die erg op elkaar lijken.
    'k Vond ze alle twee niet zo bijzonder ..beetje saai...beetje eentonig... :wuerg:

    Dus. Afwisselen die events en de kop van jut waar Coco het over heeft mag van mij morgen beginnen :pxD
     
  10. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    ik heb geen idee of de kop van jut nog zal komen

    ik baalde dat ik het stripevent net niet gehaald had en het openlucht feest was voor mijn gevoel veel makkelijker te doen dus ik was benieuwd wat andere mensen ervan vonden dus vandaar de vraag over deze events.
     
    tootje vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.