Wel of Niet een nieuw event morgen ????

Discussie in 'Help archief' gestart door VosStiertje, 15 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Volgens de geruchten begint er morgen een nieuw event " Wereld Waterdag ".
    Waarom is er bij ons nu nog steeds helemaal niets bekend gemaakt door de modjes.
    Ik kan alleen maar geruchten vinden van mede spelers met verwijzigingen naar buitenlandse forums. Het is en blijft "schandalig" dat op het nederlandse forum altijd alles zo laat wordt bekend gemaakt en op buitenlandse forums veeeeeeeel eerder geruchten worden geplaatst.
    En ja ik weet...... wij mogen het niet eerder zetten dan BP het zegt. Dan blijft bij mij de vraag en ik denk ook bij anderen....... WAAROM wordt het op andere forums dan wel al geplaatst????? Als dit dan niet volgens de regels is, snap ik niet dat ervan uit het nederlandse team daar geen protest tegen is. Want jullie blijven zo natuurlijk onder vuur liggen, door de nederlandse en belgische spelers.

Maar goed, het is en blijft de vraag......... begint er morgen nu Wel of Niet een nieuw event ??? Want als er DI's uit de grond komen ......... willen ook wij ons graag goed kunnen voorbereiden, net zo als alle andere spelers in het buitenland. En niet dat wij hals brekende toeren moeten uithalen en allerlei extra moeten inzetten om zo goed mogelijk te kunnen beginnen.

Moe154 vindt dit leuk.
  2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

https://board-nl.farmerama.com/inde...2016-het-hoofd-koel-houden.20556/#post-300337

Zojuist aankondiging geplaatst, op de tijdstip vastgesteld door BP. Net als alle andere landen (kijk maar na, al weet ik dat er paar landen zullen zijn die misschien nog niets hebben staan omdat daar overdag vaak geen moderators aanwezig zijn). Er zit nog altijd een verschil tussen een aankondiging en geruchten.

De reden dat wij zo onder vuur liggen door de Nederlandse en Belgische spelers is omdat zij elders wel geruchten zien en het niet willen delen met hun medespelers maar aangrijpen om boos te worden op het moderator-team.
    Dat jullie op buitenlandse forum meer kunnen vinden is omdat er daar meer spelers zijn die het wel leuk vinden om de geruchten met elkaar te delen en desbetreffende sectie van forum gebruiken waarvoor hij bedoeld is.

Erg jammer dat het zo moet, maar zo hebben wij altijd al gewerkt en zo blijven wij dat ook doen. Aangezien deze discussie onlangs hierover al onnodig uit de hand is gelopen en ik dat wil voorkomen sluit ik dit draadje.

Wens je natuurlijk wel veel plezier met dit event.

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.