Weggeef Actie

Discussie in 'Overig archief' gestart door druikel, 4 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. druikel

druikel Forumleerling

misschien is het een idee om zeg eens in de 3 maanden een weggeefactie te doen
    ik heb bv zoveel stallen dat de ruilactie al niet meer interessant is voor mij
    ook sieritems heb ik er enorm veel van.

diegene die wat nodig heeft zet dat dan op de vraag een vriend/buur lijst

de naam van de lijst zou dan bv Rommelmarkt kunnen heten

grtz Druikel

daisy17858, schaapje52 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Op een Duitse fansiteforum hebben ze ook zoiets. Daar hebben ze een document gemaakt waar spelers op zetten wat ze graag zouden willen hebben en dan zet een andere speler zijn/haar naam er achter dat deze dat het volgend ruilevent aan deze speler geeft (maximaal 3 dingen per speler). Ik vind dat dus best een leuk idee.

3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*thumbs up*​

daisy17858 vindt dit leuk.
  4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Leuk!

daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. Borkie

Borkie Levende forumlegende

In opslag houden, wordt ook niemand beter van.... ;)
    Ik geef graag, maar heb helaas nog niet veel over.
    Maar vind het wel een goed idee.

daisy17858, nuestra59 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Heel leuk idee, daar ben ik ook wel voor mijn schuur knapt hier uit zijn voegenxD

daisy17858 en nuestra59 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik vind het ook een leuk idee.
    Mijn schuur is nog niet zo vol, maar ik kan ook best wel al wat weggeven.

8. annigjen

annigjen Keizer van het forum

IK ben ook wel voor. Mijn schuur puilt ook uit.

9. lexi33

lexi33 Forumbeginner

Dat zou een super idee zijn. Zeker voor beginners

10. boerkoekoek1234

boerkoekoek1234 Doorzetter

Tof idee

11. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

heeeeeel leuk idee

12. -FarmersMarket-

-FarmersMarket- Doorzetter

duimpje

13. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De mogelijkheid zaken cadeau te doen bestaat al weer enkele jaren. En tijdens een Cadeau en Ruilevent is er altijd een draadje op het forum voor wie er dan speelt om buiten de ruilfunctie om zaken te vragen of aan te bieden aan wie dan speelt.

Het middels een lijst als deze buiten een event om afspraken maken valt onder pushing en is simpelweg niet toegestaan.

Bovendien snap ik niet waarom iemand een spel wil spelen maar dan gratis en voor niks alles wil krijgen om een hoog level te bereiken.
    Als je het spel niet leuk vind kun je beter wat anders spelen (zeg ik niet tegen jou persoonlijk hoor, het staat hier in reactie op jouw post maar het is voor iedere speler die wel hoog wil staan maar dan zonder zelf moeite te doen).

Meer in het algemeen, de klacht van 'Ik heb zoveel stallen, werkplaatsen, bomen' in de inventaris staan die ik nooit gebruik' begrijp ik niet. Ze eten geen brood.
    Maar ik wil best voorstellen dat we huur gaan rekenen voor ongebruikte zaken in de bomen en stallen inventaris, waarbij je ook de keuze kan maken deze huur af te kopen tegen een eenmalige som waarna ze worden verwijderd.

Nu ik dit neerschrijf lijkt me dat eigenlijk wel een heel goed plan.
    Wie last heeft van de voorraad aan stallen en bomen betaald een verwijderingsbijdrage per item, en wie ze graag in de buurt houdt betaald een (geringe) maandelijkse huur.

14. theav71

theav71 Levende forumlegende

Je kan ook gewoon schrijven dat BP dit niet zal toestaan omdat het ze inkomsten scheelt, snap ook wel dat BP liever een retro stallen/stekjes of wolkenrij verkoop houd.

Spelers willen niet perse iets om een level hoger te komen, maar willen misschien graag een quest af maken en hebben niet zoveel stallen/stekjes , geen bd om de spullen te kopen of liever zelf alles verbouwen. Of willen graag een wolkenrij eens vol of graag een bepaald item omdat er bijvoorbeeld een konijn in zit. Ik heb gelukkig zelf genoeg ruilmateriaal om aan dingen te kunnen komen tijdens een ruilevent maar andere spelers lukt het met ruilen niet. En ja dan zijn er genoeg spelers bereid die ze graag willen helpen.

Maar ik wil graag wat bd betalen om opruiming in mijn inventaris te kunnen houden, heb genoeg xl bomen en gele stallen die ik graag uit de inventaris zou zien verdwijnen. Ga geen TG betalen om deze terug te verkopen aan BP tijdens het ruilen, heb al TG genoeg betaald om er aan te komen tijdens de mysterieuze stekjes/stallen of partydraaien.

daisy17858, harm-jan70 en nuestra59 vinden dit leuk.
  15. haughty9846

haughty9846 Forummeester

ben het wel met je eens maar waarom huur betalen voor iets wat je al gekocht heb

16. Lieve

Lieve Halfgod

bij het ruilevent is zoals al aangehaald om cadeau te doen Oké je kan maar 1 cadeau per dag geven maar een ruilevent duurt wel even
    mijn lagere stallen geef ik al lang zo weg en mijn beginnende buurtjes of van de chat vriendjes vinden dat wel fijn
    het kost wel een cadeau lincentie maar wat doe je er anders mee
    je kan ze ook verkopen als ze echt in je weg staan, dump prijs maar je bent er van af:p

17. druikel

druikel Forumleerling

tja weer een hoop reakties waarbij die van het huren wel het meest belachelijk is want we hebben die items al gekocht door stekjes of te betalen voor het boerenrad.
    \het idee heb ik gewoon geopperd omdat ik veel heb en andere misschien (te)weinig of niets en die zou ik graag helpen door wat weg te geven,

maar waarschijnlijk stoot ik blijkbaar weer bp voor hun hoofd

ik heb ook nooit beweerd dat ik last van de voorraad heb ik wil ze gewoon aan iemand schenken!
    waarom moet daar altijd zo moeilijk over gedaan worden?

tuurlijk kan ik ze gewoon tijdens het ruilevent gewoon tegen een dumpprijs verkopen, maar dat was niet de insteek van deze topic
    lees WEGGEEFACTIE !

daisy17858 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  18. Lieve

Lieve Halfgod

je kan ze ook weggeven tijdens het ruilevent

19. druikel

druikel Forumleerling

tje dat kan maar hoeveel ook alweer? was dat niet 1 per dag?

20. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dus jij wilt onbeperkt gratis weg kunnen geven?

nuestra59 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.