weergave spel op beeldscherm in Google Chrome

Discussie in 'Help archief' gestart door Borkie, 18 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Het valt mij vanmorgen op dat het spel niet volledig te zien is in Google Chrome. Normaal gesproken zet ik het spel zo midden in het scherm dat ik onderaan net mijn farmnaam kan zien en bovenaan net de spelgegevens zoals aantal BD, TG etc. Ik heb dus net de houtenrand rondom in beeld. Maar vanmorgen zie ik dus niet meer de spelgegevens bovenaan omdat het spel iets groter in beeld is. Maar ik kan het niet verkleinen... en ik kan me niet voorstellen dat ik dit zelf veranderd heb, tenminste niet bewust:oops:
    Is er sinds gisteren iets veranderd in de weergave van het spel? o_O
    Meer spelers die dit is opgevallen?

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik speel ook in Googel Chrome met een volledig beeld, ik heb er dan nog een hele leuke rand om zitten, die tegenwoordig altijd wisselt met de events.
    Maar wanneer je op verkleind beeld speelt, kun je zelf het beeld kiezen wat je wilt. Dus met de pijl boven in het scherm naar boven en naar beneden, en aan de zijkant voor links en rechts groter of kleiner maken, en met de schuifbalken dan zorgen dat je spel in het midden komt.
    Deze instelling moet je wel kunnen opslaan, al weet ik niet precies hoe.
    En ik denk dat er dus in chrome of in je instellingen iets gewijzigd is, dat dit niet door Farmerama komt.

Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. Borkie

Ja, met de pijltjes zette ik het beeld altijd ietsje naar beneden zodat ik het volledige speelveld in beeld had. Maar sinds vandaag lijkt het of het speelveld iets groter wordt weergegeven en past het niet meer. En ik kan het beeld niet verkleinen of vergroten, alleen maar verschuiven met de pijltjes. Ik heb geen pijltjes waar ik op kan klikken die het speelveld kleiner of groter maken helaas. Het zou heel goed kunnen dat er een update van Google Chrome is geweest, die dit heeft veroorzaakt. Die updates gaan bij mij automatisch... Ik kan er wel om spelen, maar vond het toch handiger om alles in 1 oogopslag te kunnen zien. Nu moet ik telkens schuiven als ik wil weten hoeveel BD enzo ik heb.:(

Edit: Trouwens op mijn 2e account speel ik via Internet Explorer en heb ik dit probleem niet...

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Met de schuifbalken en aan het eind daarvan pijltjes verander je het zichtbare beeld. Wanneer je die schuifbalken hebt, heb je geen volledig scherm, je kunt proberen op volledig scherm te spelen, zodat je alles ziet.
    Maar als je het speelveld dan te klein vind, kun je proberen of ereen pijltje verschijnt wanneer je helemaal bovenaan de rand bent.Die is dus niet altijd zichtbaar.

Borkie vindt dit leuk.
  5. Borkie

Heb het eindelijk gevonden, Coco! Had bij Google Chrome instellingen de Zoom op 110% staan... geen idee hoe dat zo is gekomen :oops:Terug gezet naar 100% en nu is alles weer picobello8)
    Bedankt voor je hulp!:D

-matthias1952- en -Coco1968- vinden dit leuk.
  6. miekekoning

miekekoning Veteraan

Fijn dat het probleem is opgelost!

Draadje krijgt van mij een slotje.

Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.