Wederom geen Tulp-guldens ontvangen

Discussie in 'Help archief' gestart door lentoboer, 12 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lentoboer

lentoboer Forumleerling

Zijn er ook vandaag weer problemen met het Payment systeem?
    Ik heb 5*150 tulp-guldens besteld en betaald (paypal bevestiging ontvangen om 10:14), maar tot op heden de bevestiging van BP niet en ook de tulp-guldens niet.
    Zou hier naar gekeken kunnen worden?
    Bij voorbaat dank, Hans.

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Er zijn sinds deze ochtend inderdaad opnieuw problemen met paypal, dit is weer gemeld.

3. SikkoK

SikkoK Forumleerling

Aha, ben dus niet de enige... o_Ok bij mij geen TG.

4. lentoboer

lentoboer Forumleerling

Ik snap, dat hier sprake is van overmacht, maar het wordt zo wel heel lastig om mee te doen aan de events van dit weekend.

5. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

wat zou je denken om van paypal af te stappen heb ik ook gedaan , heb allang geen problemen meer met betalen

6. lentoboer

lentoboer Forumleerling

Ik heb geen enkel probleem met betalen. Dat lukt prima. ;) Het ontvangen van de tulpguldens is het probleem. :cry:

7. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

heb met paypal meerdere spellen gedaan wordt afgeschreven bij paypal maar eer het doorgestuurd wordt naar het spel duurt een tijdje en dat ligt aan paypal ben ik toen ook achter gekomen (en dan bedoel ik de opdracht van paypal naar het spel)

8. pantahduc

pantahduc Junior expert

Ik heb ook vanmiddag betaald via paypal, maar ook geen TG ontvangen. En dus ook niet meedoen met de Mega EP. Heb een bericht gestuurd maar nog niets gehoord. Wel dat het betaald is via paypal. Grrr, baal hiervan.

9. doro1962

doro1962 Forumbeginner

ook ik heb ook vanmiddag betaald via paypal, maar ook geen TG ontvangen 2x 150 tp
    was bedoeld voor stekjes hoop dat het nog lukken zal
    groetjes dorothe

10. SikkoK

SikkoK Forumleerling

Nog steeds geen TG er bij dus geen stekjes hier.... Gaat lekker zo.

11. pantahduc

pantahduc Junior expert

Ik ook nog steeds niet. o_Ok geen antwoord op mijn melding gehad tot nu toe. Geen stekjes, geen mega EP. Gaat zeker lekker zo. Hoop dat het snel opgelost wordt.

12. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

hoi

Ik heb ook tg gekocht vanavond nog om 21 45 uur maar geen sid gehad hoe kan dit ??????/

13. Yveth

Yveth Forumleerling

Ik heb vanmorgen TG gekocht, zijn zojuist bijgeschreven, maar heb dus nu wel SID gemist, vanaf vanmorgen 200% gemist. Helaas, maar de TG zijn in ieder geval terecht.

14. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het is uiteraard heel vervelend is dat je een aanschaf doet en dan de betaalde goederen niet krijgt omdat de bank of tussenpersoon (PayPal) de betaling niet doormeldt aan -in ons geval- BP.
    Helaas is ook BP dan afhankelijk van hoe snel PayPal het oplost.

Uiteindelijk zal het zeker geregeld worden.

15. lentoboer

lentoboer Forumleerling

Mijn probleem is inmiddels opgelost. Ik heb de tulpguldens bijgeschreven gekregen. Helaas waren toen de events van dit weekend (met name het raadselbomen event) al afgelopen. Het zij zo. Wat mij betreft kan er een slotje op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.