water voorraad

Discussie in 'Help archief' gestart door Aspergesteker, 11 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

Het gaat me nu niet om de paar bd maar ik heb nu al 2 maal een screenshot gemaakt van mijn aankoop van water. Geef namelijk 44 stallen water en vul direct mijn water aan en nu blijkt dat niet iedere keer goed te gaan wat ipv dat mijn voorraad helemaal is aangevuld ontbreekt er iedere keer toch een aantal. De ene keer koop ik 42 water en dan nog eens 8 en bij mij is 42 en 8 nog steeds 50 en geen 44 en ja mijn voorraad stond al op 300 voor dat ik begon voor dat ik water ging geven aan de stallen. En op de andere screenshot staat een aan koop van 42 en daarna nog eens een aan koop van 4 om de water voorraad weer vol te krijgen en dat is dan bij elkaar dus 46 in plaats van de verbruikte 44.
    Ik denk dus dat het hier ook niet geheel klopt nu ik dit geconstateerd heb gaat ik het eens beter bij houden.

Laatste bewerkt: 11 Mei 2015
  2. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik weet niet of het bij jouw ook het geval is maar ik weet dat in het verleden het wel kon, omdat je dan te snel was. Dan was hij nog met de ene opdracht bezig als je de volgende opdracht gaf. Ik weet wel dat ik het ook nog wel eens heb als ik te snel water koop als ik de melding krijg dat mijn water op is en hij nog water aan de gewassen aan het geven is. Misschien dat dit bij ook zo is. Als je het weer koopt moet je maar eens opletten.

3. Aspergesteker

Maar dan nog Fairie kan ik nooit meer moeten kopen dan ik verbruik al is hij nog bezig met water geven. Ik geef 44 stallen water als hij dan nog water aan het geven is moet hij dus vragen of ik het aantal wil kopen wat ik dan al verbruikt heb in dit geval is dat dus 42 dan is hij naar alle waarschijnlijkheid nog bij 2 aan het water geven. En kan hij nooit de tweede op volgende maal vragen om nog eens 4 of 8 water te kopen. Dan koop ik namelijk meer dan ik verbruikt heb.

4. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik snap wat je bedoeld dat je niet meer kan kopen dan je voorraad aangeeft. Wat ik bedoel is dat als ik mijn gewassen water geeft en hij geeft aan dat dit 0 is ik dan in mijn geval 300 water koop. Als hij nog de gewassen aan het water geven is en dit zijn er dan bijvoorbeeld nog 10 dan geeft hij als hij klaar is dat mijn watervoorraad 290 is. Ik heb er dan echt 300 gekocht maar dan haalt het systeem er toch echt vanaf wat hij op dat moment nog aan water moet geven terwijl dit eigenlijk nog van de oude voorraad water is. Als je watervoorraad op is en je wacht tot hij klaar is met je velden en je koopt daarna pas water dan gaat het wel goed. Ik ging er eigenlijk vanuit dat het dit was wat jij bedoelde maar dat heb ik schijnbaar mis. Dan weet ik helaas niet wat het probleem bij jou is. Ik hoop dat je wel snel antwoord op je vraag krijgt. zodat je weet hoe het kan.

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het komt wel mede doordat het nog niet verwerkt is, maar Aspergesteker heeft wel gelijk dat je dan meer water koopt dan dat je verbruikt hebt. En wachten tot het spel aangeeft dat je water op is, dat je niet voldoende voorraad had, enkele bewaterde velden weer weggehaald worden om dan pas water te kopen en verder te gaan met water geven kost mij teveel tijd. Dus heb ik besloten me niet meer druk te maken om die paar BD in plaats van er beter op te gaan letten. Maar het klopt wel dat je dan meer koopt dan dat je verbruikt hebt.

harm-jan70 vindt dit leuk.
  6. Aspergesteker

Het gaat mij dus ook om het feit dat het dus niet werkt zoals zou moeten dan de paar bd die je extra kwijt bent. Het is dus weer iets binnen het spel dat dus niet werkt zoals het zou moeten werken. Welkom bij de bug die Farmerama heet :)

7. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Dit probleem is al maanden aan de hand.
    Ik heb al eens een keer gehad ( op een ander account) dat ik 202 water kocht, dit werd er niet bijgeboekt..... ook niet na F5...
    Dus ik dacht dat het niet goed was gegaan en klikte nogmaals om 202 water te kopen.
    Ja gelukt....... ja ja helemaal niet op de goede manier, ik had ineens 2x 202 water gekocht, zag ik in mijn log.
    Dit kan toch niet, ik kan maar 300 water in totaal in voorraad hebben.
    o_Ok gebeurd het hier regelmatig dat je tussen de 2 en de 10 water te veel moet kopen, die je dus niet hebt gebruikt, om weer je tank aangevuld te hebben tot 300.

o_Ok een aantal maaaaaaaaaaanden geleden dat je de watertanks op de siertuin oogst, terug op hoofdveld komt het water
    aanvult en dan blijkt het water uit de tanks nog niet erbij geteld te zijn en ga je dus ruim over je voorraad heen en die ben je dan kwijt.
    Dit kan nu niet meer gebeuren ... ik gebruik geen watertanks meer:), maar toch, op een beginnend account is elke BD er 1 en zeer belangrijk.

8. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Dat heb ik ook vaak. Water op, koop je nieuwe. Vervolgens wordt er 2 keer water gekocht. o_Ok 2 keer BD ingehouden. Dit speelt al maanden. Dacht dat het aan mij lag

9. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

net geprobeerd, had nog 4 x water in de tank, bijgekocht (300- 4 = 296) netjes 296 afgetrokken van mijn BD. ik zal het in de gaten houden.

10. Aspergesteker

Valt me wel op dat er meer mensen zijn die dus een ervaring hebben met het niet goed bij/af boeken van water/bd.
    En dat er dan helaas van uit BP er geen reactie op komt is wel erg jammer

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.