wat kun je met sommige stallen

Discussie in 'Help archief' gestart door Diho, 27 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diho

Diho Forumleerling

Hallo allemaal,

ik heb een egel, ooievaar, otter en pauwen- stal. Maar zie bij sommige questen dat je ze dan wel ik kan leveren, maar heb je een ander dier niet dan kun je er niets mee.

vraag me af wat het nut van deze stallen is, en wat ik er verder mee kan. Misschien zie ik iets over het hoofd.
    anders gaan ze de voorraad maar in, dan is er weer ruimte voor andere stallen.

Groetjes diho

2. msMaybecouple

msMaybecouple Forum prof

Je weet nooit of er een quest komt waar deze dieren gevraagd zullen worden. Op dit moment wordt er nog niks met de pauwenstallen gedaan, maar de meesten onder ons verwachten dat dit toch ook een keer een fokdier wordt. Da veranderd de zaak dan natuurlijk wel.

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Zo heb ik de meeste bijzondere stallen ook in de inventaris staan. Zoals msMaybecouple aangeeft, weet je nooit wanneer ze wel nodig zijn, dus een paar stallen in bezit houden is handig.
    Verder is het handig om de stallen die je wel nodig bent voor de quests, of anders de stallen die het meest opleveren, op het land zet.

4. Diho

Diho Forumleerling

Bedankt, dan gaan ze de inventaris is, totdat ik ze nodig heb. en op die plaats weer andere stallen zetten, waar ik nog een quest mee kan doen. Die zijn er genoeg, toe ik net begon waren en veel events achter elkaar waardoor ik snel in levels omhoog ging en ik was daar druk mee, dus genoeg andere quests die ik nog kan doen.

farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  5. BaukeS

BaukeS Halfgod

het is handig, om van elk mysteriedier er rond de twintig standaard in je schuur te hebben staan. als ze dan worden gevraagd, hoef je ze dan niet te kopen of ze tijdens het event te maken.
    verder heb je niet overal heel veel aan nee

blackscorpion64 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.