Wat kopen in ambacht trade?

Discussie in 'Help archief' gestart door vinc05, 7 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinc05

vinc05 Forum freak

Ik ben in de bahami spa level 3,bij de bloemist level 4 ,bij de jammaker level 4 en heb daar de wac al en bij de bakker kan ik net level 4 halen.
    Wat zijn de beste recepten om te kopen?
    Iedereen alvast bedankt voor de tips.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Zo'n vraag is altijd persoonlijk en een momentopname. Je kunt in de groothandel kijken welke recepten je kopen kunt. Voor de eerste twee ambachten zijn geen recepten te koop. De CAT level 4 bakkerij is nu even populair, maar maak ik maar weinig. De chocoladepannekoeken level 3 bakkerij ben ik gek op. Net als op de Langos van level 1 bakkerij. TEP produkten zijn erg gewild, maar het meest eet ik ze zelf om verder te komen op Bahamarama.
    Wortelbrood maak ik ook regelmatig.
    Ik heb zelf de ananastaart gekocht, en er vervolgens aardig spijt van gehad omdat de ananastaart goedkoper was dan de ananas door de hoeveelheid die de recyclomaat uitspuwde. Die is al lang niet meer geweest, dus denk ik er nu wel over om te maken.
    Roze gelei heb ik niet gekocht omdat die verkoopprijs ver onder de kostprijs ligt, ik koop liever de gelei. Maar gebruik ze wel veel.

3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hoi Coco de chocolade pannenkoek en de langos recepten zijn niet te koop ook de chocoladesauce nodig om de chocoladepannenkoek in de jammakerij is niet te koop

De CAT =CourgettteAppelTaart voor de bakkerij is een veel gebruikt recept
    De Wac geeft +2 stuks per veld meer opbrengst.
    De CAT geeft 60% meer EP opbrengst bij het oogste.
    Ik gebruik de WAC en de CAT veelvuldig. succes bij het kiezen. ;):)

Laatste bewerkt: 8 November 2014
    Anne.1980 vindt dit leuk.
  4. Leo.netten

Leo.netten Teller

Als je de wac al hebt blijft de cat over denk ik die gebruik ik altijd als ik gewassen verbouw

5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik gebruik de CAT bijna dagelijks, vind ik een prima keuze.

6. vinc05

vinc05 Forum freak

Bedankt voor jullie adviezen.
    Cat gekocht evenals knoflook olijfpesto.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.