Wat is er gebeurd???

Discussie in 'Help archief' gestart door Aspergesteker, 9 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

Hallo ik heb net op twee farm akkers mijn anjers er af gehaald en er bloemkool op gezet.
    Nadat ik de hoofdakker had ingezaaid en water had gegeven probeerde ik dus op de woelige weide te komen en mijn landkaart werd erg donker van kleur de enige manier om ergens te komen was om uit te loggen en weer in te loggen. Na dat ik dus de woelige weide had geoogst opnieuw had ingezaaid en water had gegeven toch nog maar even terug gekeken op de hoofd akker en tot mijn verbazing was nog geen derde van de akker ingezaaid en er was ook geen water gegeven. Terwijl voor het uit loggen ik de gehele akker had ingezaaid en water had gegeven. En dus ook de animaties heb gezien die daar bij horen.
    Kom nu aub niet met het standaard schoonmaak verhaal draai al zoveel jaar mee dat ik voor ik 's avonds afsluit ik mijn gehele pc clean zodat hij 's morgens weer fris uit zijn ssd'tje ruikt

Vriendelijke groet,
    Aspergesteker

2. hulst

hulst Levende forumlegende

Ik had net ook wat haperingen ik dacht dat het miss. kwam door de nieuwe nieuwsbrief.

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik vermoed dat dit kwam door de nieuwe dingen die in het spel zijn gekomen
    Overigens kan het soms zo zijn dat het standaard schoonmaakverhaal ook nodig is als er net een sync is geweest, zoals nu, ongeacht of je dat nu wel of niet standaard 's avonds doet. Maar daar zal ik je verder niet mee vermoeien :)

4. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

Dank voor de snelle reacties en het is me nu weer duidelijk. Dus sluiten maar en voor allen veel farm plezier.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.