Wat is er aan de hand met ep en bd?

Discussie in 'Technische vragen' gestart door farmermikkie, 17 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hier worden al 2 dagen de ep niet meer bijgeteld. Vanmiddag heel even klopte het, maar nu weer 4 miljard tekort.

0ok de boerenduiten willen niet. Vanmiddag was er heel even 800 miljoen bijgeteld (van verkopen op de markt), maar nu is die 800 miljoen weer weg. (En nee, ik heb niks gekocht dat 800 miljoen bd kost).
    Geen idee hoe dat gaat met geoogste voorraad, of dat wel wordt bijgeteld.

In ieder geval klopt er momenteel weinig van.
    Is dit een algemeen probleem, of alleen bij mijn account?
    Heb ververst, opgeschoond, geprobeerd via client, google chrome en Edge. Maakt allemaal niks uit.

2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik weet niet of ik daar ook last van heb, want ik houd mijn EP etc. niet bij. Mijn BD zijn volgens mij in orde. Er gaat ook wat af als ik b.v. sla koop voor voer maken...

Wat ik wel merk, is dat ik nu telkens die melding krijg en het spel vastloopt.
    Kan wel verversen en daarna weer verder.

Melding is:
    An error occured running the Unity content.....

farmermikkie vindt dit leuk.
  3. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier word ook niks meer bijgeboekt

4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Net even getest en een stel sieritems geoogst, en de EP werd gewoon bijgeteld. o_Ok na opnieuw inloggen bleef de stand correct.

5. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier telt ie ook weer.....:music:

6. farmermikkie

Hier telt hij op dit moment ook. Maar de grofweg 800 miljoen boerenduiten van afgelopen dagen zijn nog zoek. En daar zit dan nog niet de verkoop van vandaag bij.

Edit: en nu zijn de net bijgetelde boerenduiten er weer af :cry:

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  7. Borkie

Je hebt al een berichtje aan Support gedaan, neem ik aan? :music:
    Er is inderdaad iets raars aan de hand... Heb normaal gesproken bijna nooit last van vastlopen, bevriezen, e.d. en nu wel.
    Of het gerelateerd is aan de vernieuwingen... ik weet het niet, maar dat zou natuurlijk wel kunnen.
    Hopelijk heb je snel antwoord:oops:

8. thea1963

thea1963 Forum freak

Deze bug schijnt te maken te hebben met het nieuwe speeldveld edelweis als je deze bezocht hebt, het schijnt dat het op de achtergrond wel juist wordt bij- en afgeboekt allemaal maar niet goed wordt weergegeven in het spel zelf.

farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  9. Borkie

Dat klopt thea, maar ook als je het veld niet bezoekt zijn er problemen.
    Ik heb nu inmiddels meer dan 10x ververst zonder dat ik in de nieuwe vallei ben geweesto_O en toch loopt het spel telkens weer vast.

Heb inmiddels gedaan wat ik wilde doen... voorlopig log ik ff uit en zie ik morgen wel weer hoe het ervoor staat:music:

10. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Hier ging het zo'n 5 minuten bij zowel aantal behaalde sterretjes (+7) als BD ook mis, maar na verversen waren deze erbij geteld.

11. Yzaura

Yzaura Forum freak

Bij mij loopt het spel vooral vast als ik iets "verbouw" op een veld. Dus als ik andere stallen of bomen plaats of als ik andere dingen in een pakhuis zet. Ik vertrouw erop dat het binnenkort weer is opgelost :)

12. farmermikkie

Het probleem van de verdwenen ep en bd was gisteravond opeens opgelost.
    Ik ben een hoop ep en bd rijker.

Dus er kan een slotje op dit draadje.

Borkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  13. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

En dat vlak voor de kerst! Mooier kan het niet toch?

janniekwak en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Mag dat slotje er nog af blijven? Hier dezelfde problemen (BD en EP) en nog niet opgelost.
    En ook de TG wordt er niet bij opgeteld.

Laatste bewerkt: 26 December 2022
    -freedom5555-, jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. Draakie_28

Draakie_28 Gelegenheidsauteur

Hier ook nog steeds problemen met de ep's en bd, ik hou elke dag meer ep's over als de dag ervoor

Borkie en vinc05 vinden dit leuk.
  16. Borkie

Ehhh... Dat is toch ook de bedoeling?o_O

janniekwak, Draakie_28 en vinc05 vinden dit leuk.
  17. Draakie_28

Draakie_28 Gelegenheidsauteur

Als je niet wil levelen wel ja xD

18. Borkie

Ik zal het wel niet snappen...:oops:

janniekwak vindt dit leuk.
  19. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Dat heeft vast te maken met "omdenken"xD

Borkie vindt dit leuk.
  20. fairie

fairie Commandant van het forum

Waar kijk je bij de EP's? Als je met je muisknop er overheen gaat en je het schermpje krijgt dan staat bovenin de EP's die je hebt opgebouwd en dat aantal gaat elke keer dat je iets doet op je boerderij omhoog. Onderin dat zelfde scherm staat wat je nog moet om een level omhoog te gaan. Dit aantal zal dan wel minder moeten worden.

Ik wou een afdruk plaatsen en probeerde (wat ik dacht) een andere manier uit. Nu zie ik wel in de post IMG staan maar die doet het niet. Vervolgens wou ik het verwijderen maar in dit scherm waar het bericht staat zie ik dit niet terug. Ik weet dus niet hoe ik dat er uit moet krijgen.

Laatste bewerkt: 30 December 2022
    janniekwak vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.