Wat heb ik tot nu toe?

Discussie in 'Help archief' gestart door Aartmans, 12 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aartmans

Aartmans Gelegenheidsauteur

Er er een manier om een lijst te maken/uitprinten met alle bomen, sieritems en stallen wat ik op dit moment heb, met de aantallen er bij? Ik wil dit graag weten omdat ik met het laatste ruil gebeuren vaak moest zoeken of ik iets wel of niet had.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Het moet niet zo moeilijk zijn zelf een lijst te maken in word of excel waarin je zelfs deze gegevens inzet. Er bestaat binnen het spel geen programma daarvoor.

3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik maak het mezelf makkelijk:
    Tijdens een ruilevent gaat alles aan bomen en stallen van de akker af. Dan heb ik overzicht.
    Dus alleen gewas op de akkers plus eventueel een hele speciale stal of boom, maar die weet ik dan wel uit m'n hoofd.

Van tevoren maak ik een verlanglijstje met wat ik zoek/mis, en daar ga ik dan actief naar op zoek.

DarkDevilDude en Borkie vinden dit leuk.
  4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Dit was pas mijn eerste ruilevent, die andere twee tel ik niet mee want toen had ik niks te ruilen hoewel ik wel heel veel heb gekregen toen. In ieder geval: ik heb dit keer alleen met bomen gewerkt, want verreweg de meeste stallen heb ik al wel al kom ik niet verder nog dan rood.

En toen was het heel simpel: de bomen die ik niet kwijt wilde heb ik laten staan en de rest heb ik eraf gehaald, en dan maar lekker ruilen/weggeven en op is op.

5. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ik schrijf elke keer bij een bomen/stallen event de nieuwe bomen/stallen op. Heb het gesplits in Baha en Farm.Heb ik een nieuwe boom/stal zet ik er een 1 bij. Heb ik er 2 heb ik er genoeg en streep hem door. Zo heb je ook gelijk een overzicht voor ruil events.

6. Aartmans

Aartmans Gelegenheidsauteur

Het leek mij wel makkelijk als er een mogelijkheid was om dit even uit te printen. opschrijven en bij houden wat ik heb gaat het hem niet worden, dat weet ik nu al:sleepy:
    Maar toch bedankt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.