Wat doen met alchemist en bahami-spa

Discussie in 'Help archief' gestart door Marianne632, 29 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marianne632

Marianne632 Junior expert

Inmiddels heb ik zoveel alruin ( ruim 80000) en kruidendrankje ( 65000) in de kast staan dat ik niet meer weet wat ik er mee doen moet. De nieuwe recepten zijn leuk maar de combinatie wac/courgettetaaart/paasjam/lentekrans werkt voor mij het prettigst. Mijn vraag is dan ook; hoe kom ik op een goede manier van de alruin en drankjes af.

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dat ligt eraan ....
    Heb je ze allemaal al op 5
    Er zijn nu nieuwe recepten ook voor de Spa bij gekomen ..heb je daar niks aan
    spullen voor de verkoop maken ..kan je veel BD mee verdienen ..
    en anders gewoon lekker laten staan ..:)

-matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. thea1963

thea1963 Forum freak

Ik weet niet in welke levels je bij de alchemist en de spa zit maar bij de alchemist zitten er recepten bij die de verschillende gewassen verkorten (interessant voor je langere gewassen) en je hebt er een zilvere slot voor nodig en bij de spa zijn er ook nieuwe recepten bijgekomen

(Hier heb ik 89931 alruin en 90849 kruidendrank xD )

-matthias1952- vindt dit leuk.
  4. Marianne632

Marianne632 Junior expert

Dank je, alle ambachten staan op level 5. Ik ga maar aan het puzzelen wat het minste kost en het meeste oplevert op de markt.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  5. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

dat vind ik ook een goede strategie. kijken wat op de markt ka verkocht worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.