wapenschild/slotjes

Discussie in 'Help archief' gestart door fairie, 12 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairie

fairie Commandant van het forum

Start ik net mijn boerderij op, wil ik kijken hoe lang mijn wac nog loopt is het icoontje weg waar alle bonussen instaan. Verversen, andere browser (ander spelaccount) en een huisdier gebruiken helpen niets. Ben ik de enige, zijn er nog andere spelers die dit hebben en is het dan een spelprobleem?

Snap er niets van. Op het andere account hier met inzetten van een huisdier bleef het icoontje weg. Op mijn account met 1 veldje oogsten gekeken of mijn wac nog liep en die was al afgelopen. Zet ik nieuwe wac's in en komt op mijn boerderij wel het icoontje te voorschijn. Daarna de huisdieren aangezet en ook die zijn gelijk zichtbaar.

Laatste bewerkt: 12 Oktober 2018
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Je kunt in je spel-instellingen “Bonuslijst altijd tonen” aanzetten, dan blijft je wapenschild met de slotjes altijd zichtbaar, ook als er geen ambachtsproduct meer loopt.

3. fairie

fairie Commandant van het forum

Dat staat hij standaard altijd op beide accounts. Bij die 2e bleef hij afgelopen nacht toen ik vlak nadat die van mij zichtbaar werd nog steeds onzichtbaar. Ik ga nu kijken hoe hij op het 2e account staat en ik zal voor de zekerheid kijken of de instelling op 1 of andere manier is gewijzigd. Zelf verander ik niets aan de instellingen.

Update: Bij beide stonden ze uit. Waarom en hoe dat kan? Geen idee. Zelf verander ik er nooit iets aan en ik heb het standaard altijd in beeld gehad. In elk geval staat het nu weer goed en hoop dat dat ook zo blijft.

Laatste bewerkt: 12 Oktober 2018
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.