wanneer komen die combiTG pakketten nou ?

Discussie in 'Help archief' gestart door Fam.Farmer, 31 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

• flooden is niet toegestaan
    Ik zit nog steeds te wachten op die combiTG pakketten die zouden vandaag beginnen om 10:00 heb al diverse keren opnieuw ingelogd maar ho maar !*knip*

Ik ben toch echt niet gek want dit staat in de FAQ

Speciale aanbiedingen
    Zaterdag van10:00 tot 23:59 uur

.
    Iedereen kent de individuele aanbiedingen die elk account van tijd tot tijd via de Nieuwspagina krijgt.
    Deze zaterdag introduceert Farmerama vier bijzondere TG-pakketten en daarom is deze keer de aanbieding voor iedereen tegelijk te koop.

Kom op met die pakketten dan ! *knip* :cry:

Laatst bewerkt door moderator: 31 Maart 2018
  2. jackie1954

jackie1954 Forum prof

ik zie ze ook niet

3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Volgens Duits forum pas om 14 uur

jackie1954 vindt dit leuk.
  4. Fam.Farmer

Okee thx dan wachten we nog even af xD waarschijnlijk foutje in de FAQ. :sleepy:

jackie1954 vindt dit leuk.
  5. miekekoning

miekekoning Veteraan

Inmiddels zijn de pakketten terecht!

Ik wens jullie er veel plezier van.

Overigens wil ik TS erop wijzen dat flooden niet is toegestaan. Ik heb het nu aangepast maar zag dat dit al vaker gebeurd is.
    1 of 2 smiley's zijn voldoende en hetzelfde geld voor leestekens.

6. Fam.Farmer

Waar heb je het over Flooden, wat is flooden?
    Wat heb ik dan fout gedaan want ik snap er niks van het is toch gewoon tekst en een heel klein tekstje ook nog eens? Zo bijzonder is/was dit toch niet ?

7. miekekoning

miekekoning Veteraan

Dit is de algemene term voor iemand die op een forum veel dezelfde leestekens of smiley's achterelkaar neer zet of dubbelpost bv.
    Zoals de 5 vraagtekens in je titel en vele uitroeptekens in je openingspost.

Dat is niet toegestaan op dit forum, zoals ik al schreef zijn 1 of 2 uitroeptekens voldoende.

Omdat ik zag dat je hier al vaker een algemene waarschuwingen voor gekregen hebt in het verleden leek het mij wijs om je hierop te wijzen voor de toekomst.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.