wachtwoord veranderen

Discussie in 'Help archief' gestart door desibeun, 13 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. desibeun

desibeun Forumbeginner

Hallo, ik probeer al een paar keer om mijn wachtwoord te veranderen, maar krijg geen bevestigings mail. Het email account is gewoon actief, maar om een of andere reden lukt het niet. Wie weet wat te doen?

2. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Is je e-mailadres wel geverifieerd?

3. desibeun

desibeun Forumbeginner

Hallo, sinkieboy. Voor zover ik weet wel, is al een hele poos geleden. Maar ook dat kan ik nergens terug zien. Mijn ID is ;23532610. Dank je voor je reactie.

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Je mailadres is inderdaad wel geverifieerd. Ben je 100% zeker van dat je op het juiste mailaccount kijkt? Stuur anders maar even een ticket naar support, daar kunnen we je vast wel verder helpen.

5. desibeun

desibeun Forumbeginner

Hallo, Klaartjuh. Ja, email adres is juist, mijn moeder heeft extra een controle berichtje gestuurd, en adres is dus actief, en ik kan er gewoon op. Maar, bedankt, ga een ticket sturen. Ps; ik heb alleen dit email adres. dus dan is het ook het juiste? Heb het indertijd extra aangemaakt om dit spel te gaan doen.

Update; ticket bevestiging kwam meteen op mijn email adres ( bewijst dus dat het inderdaad het goede is, en actief). Zelfs gelijk nadat ik het ticket verzonden heb. Blijft vreemd, maar goed, wie weet, lukt het zo wel. Dank aan Klaartjuh!

Laatste bewerkt: 14 November 2015
  6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Aangezien dit dan verder via support zal gaan sluit ik dit draadje :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.