Wachten op ruilevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door tootje, 5 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tootje

tootje Commandant van het forum

Lees daarnet in de Producers nieuwsbrief van februari 2015:
    ‘We zijn van plan om ook het Cadeau- en ruilevent aan te passen en we hopen begin juni het event in de nieuwe versie te kunnen gebruiken.
    Daarnaast hebben we de broncode van de minigames verbeterd, zodat we Renzo wat vaker kunnen laten langskomen.’

Dat is dus nog drie maanden wachten op het ruilevent! :eek:
    Renzo daarentegen komt vaker langs…..o_O

Ik herinner me de uitslag van de 3e poll, die over de mini events ging nog heel goed….
    In het grootste deel van de deelnemende landen werd er gekozen voor het ruilevent. Op een goede tweede plaats kwam ‘Ik vind alle events leuk’.
    Renzo kwam in het hele gebeuren niet voor, maar die mag vaker komen…. :sleepy:

Waarom nog drie maanden wachten op een ruilevent…. Je zou bijna gaan denken dat daar niet voldoende aan te verdienen valt voor BP. Misschien is een ruilevent mandje een idee....:music:

stien56 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

o_Oh een echte: dat moet ik hebben mandje, echt ik kan niet langer meer, zonder dat mandje... Kom nou BP...toe nou !! :inlove:

stien56 vindt dit leuk.
  3. stien56

stien56 Alwetend orakel

Pfffffff - stomme Renzo wel weer>:(

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Renzo vaker. Vaker dan wat?
    Renzo is ook ruim een jaar afwezig geweest omdat deze aangepast moest worden. Vervolgens eind vorig jaar 1x kort langs geweest als test. En daarna nog 1x iets langer. Met zoveel problemen dat er dus eerst nog weer iets aangepast moet worden voordat Renzo terugkomt. Maar als het goed is komt Renzo dus vaker langs dan 1x per jaar. Toevallig vind ik Renzo wel leuk, en gun ik ook andere spelers het ambachtsslot.

Ruilevent, de komende maanden dus nog niet. Dat is duidelijk. Blijkbaar niet meer geschikt bevonden om zo in het spel te plaatsen. Dan hoop ik dat er serieuze veranderingen bij de Zeppelin komen. Het cadeau gedeelte werkt goed, het ruilen vind ik beroerd.
    En nu we weten dat het juni wordt, weten we wel weer waar we aan toe zijn. Sommige dieren en boomvruchten dus toch maar op de markt kopen misschien.

5. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Renzo is leuk op zich , maar ik heb al ik weet niet hoelang lege schappen , dus is het voor mij niet interessant meer , dat men wat wil gaan doen aan de stabiliteit van het spel kan ik alleen maar toejuichen , wand dat laat in mijn optiek veel te wensen over de laatste tijd

6. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Zoals je zelf al citeert:

Omdat er veel klachten zijn over het huidige ruilevent en daarvoor dus aanpassingen gedaan moeten worden. o_Ok is duidelijk vermeld dat op dit moment de prioriteit bij het koraal rif ligt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.