wac maken

Discussie in 'Help archief' gestart door groepjes, 22 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. groepjes

groepjes Forumleerling

wie kan mij helpen heb voor 9,95 300 tulpenguldens gekocht om in de jammakerij zit daar in level 4 zelf nu WAC te maken maar kan nog niks draaien alstublieft zou fijn zijn mij even op weg te helpen met raad email sturen lukt ook niet code pakt niet ben al bijna een uur bezig en nog niet verder staat ook niet bij wac gr groepjes

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Je zit in een discussie hier waar je mag klagen, niet bedoeld om vragen te stellen.
    Maar ik ga je wel antwoord geven, mag een moderator het verplaatsen/weghalen.

Als ik het goed begrijp heb je het WAC recept aangeschaft en zit je in level 4 van de jammakerij.
    Is het WAC recept wel zichtbaar in de jammakerij? (Zoniet, even uitloggen.)
    Heb je wel alle ingredienten voor een WAC voldoende op voorraad? (standaardchutney, die je in level 3 van de jammaker kunt maken, suiker, hazelnoten etc.)

Als dat allemaal in orde is, zou ik f5 doen, flashcache legen, uitloggen en opnieuw inloggen.
    Laat nog even weten of dit wel of niet geholpen heeft, dan kunnen we verder meedenken.

(En een verzoekje. Als je een vraag stelt, gebruik dan svp een punt achter iedere zin. Je vraag is moeilijk te begrijpen zonder punten).

Vandaag om 10 uur begint trouwens de groothandelsuitverkoop, dan kosten o.a. recepten maar de helft van de prijs, en zou het je dus maar 149 of 150 tg gekost hebben om het WAC recept aan te schaffen.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/groothandel-uitverkoop-22-23-februari-2017.24683/

Laatste bewerkt: 22 Februari 2017
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.