Waarom

Discussie in 'Help archief' gestart door tineke150, 5 Januari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Waarom is er een babyboom ?
    Of heb ik wat gemist
    Gr Tineke
    Sorry per ongeluk 2 keer gedaan

2. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Niets gemist :)
    misschien hopen ze dat er spelers zijn die morgen bij recyclomaat fokdieren in gaan leveren ???
    En nee er staat nergens dat we fokdieren kunnen inleveren (dit er nog even bij gezet om verwarring te voorkomen)

3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Nee een spontane babyboom! Leuk he! Of tenminste, ik vind dat heel leuk :)

-Coco1968- vindt dit leuk.
  4. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Op zich wel leuk maar we hebben al supervoer genoeg nodig voor de volgende breeding quest
    En het is nog steeds erg duur om te kopen en maken.... kom je ook niet heel ver mee helaas
    S6 ermee

Laatste bewerkt: 6 Januari 2017
  5. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

inderdaad! dat is altijd weer een afweging, ik heb voor mezelf een maximum aantal supervoer gesteld om op te maken voor nu... Hoop dat ik me er ook aan ga houden :)

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb een ex-kuiken die ik bij level 20 vertelt heb dat ze beter op een babyboom kan wachten voor ze het fokken uitprobeert. Het is heel leuk dat die nu kan beginnen met de magische bonenstaak ipv moet wachten op het event later deze maand.
    Maar persoonlijk sla ik deze babyboom ook wel over.

7. Boerke1000

Boerke1000 Gelegenheidsauteur

Sla 'm ff over hoor! Binnen een weekje gaan we weer fokevent doen en mijn molen heeft een burnout :wuerg:

8. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Maar wat heb je een een BDD als je geen SV kan aanschaffen? :( zonder Aanbieding is het SV veel te duur :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.