waarom????

Discussie in 'Help archief' gestart door wolters63, 5 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolters63

wolters63 Regelmatige auteur

ik ben alle wolken rijen bij langs geweest, geen 1 kan er geoogst worden, start opnieuw op, en 46 van de 63 wolkenrijen kunnen geoogst worden??????? waarom lopen de wolken rijen niet zoals met gewassen,,, klaar is klaar, met de gewassen hoef je toch ook niet opnieuw op te starten, vind dit een beetje raar

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik hoef niet opnieuw op te starten om mijn wolkenrijen te kunnen oogsten, behalve als het weer tijd is om mijn pc op te schonen (flash cache legen, browsercache etc).

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Een enkele keer springt een wolkenrij op klaar als ik die aanklik, maar ik moet ook altijd verversen om de rijen te kunnen oogsten. Op het moment dat ik opstart kan ik netjes zien hoeveel uren een rij nog duurt, zo gauw ik een half uur speel, is die tijd weg. Als ik op F5 klik, is de tijd weer terug.
    Net als wolters63 vind ik het dus ook best wel raar, maar voor zover ik weet is dit altijd al zo geweest. Het zou dus leuk zijn als het aangepast kan worden, ik merk namelijk geen verschil als ik de flashcache geleegd heb.

4. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Hier word k er écht gestoord van! o_O
    De ene keer start hij op 20...dan weer op 5....
    dan weer op 17 Ppfffffft. Normaal, als je de wolkenrij opende
    begon ie bij 1 !!:oops:

5. yvon61

yvon61 Forum-analist

Hier sluit ik me bij aan, gewoon weer op 1 beginnen zoals altijd lijkt mij. En misschien kunnen we ook iets krijgen waardoor we de belangrijke (zoals extra %) bij elkaar kunnen zetten. Je moet nu 21 rijen langs en goed lezen welke, wanneer aan te klikken. Kost veel tijd..........en s'morgens ben ik toch al niet te helder, dan wil er wel eens een vergeten worden.

omaatje75 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  6. AN_dv

AN_dv Gelegenheidsauteur

Zou handig zijn idd zoals vroeger start bij 1.

Nog beter laat iedere zijn eigen volgorde bepalen of een snel knop terug naar of verder naar pagina ..
    Indien dit niet mogelijk is in een keer naar boven of beneden.

penny1944, omaatje75 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Yvon en AN...volkomen mee eens. Nu vind k t gewoon
    ergelijk >:( t Overzicht is volledig zoek, t is n rommeltje:wuerg:

8. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Maar er is een oplossing Ik heb 22 pagina's wolkenrijen dat zijn er dus 66
    Ik klik s'morgens de rijen door en als ik dat gedaan heb dan klik ik de rijen weer terug naar 1
    Dan heb ik dat probleem dus niet ik begin dus met spel opstarten de Buff aanzetten met de gewenste producten
    Dan doe ik de wolken rijen 66 stuks en klik die aan het eind weer naar rij 1 (Pffffffff)
    dan ga ik terug naar mijn velden zet alle 6 uilenbomen en kraaienbomen en huisdraakje en nachtmerrie aan
    daarna de vliegende eekhoorn in geval van event gewas en dan naar Bommel krullenbol en daarna pas oogsten.
    Wie dit leest kan er zijn voordeel mee doen, voor vragen stuur maar een IGM naar Sintra98

Cornelly52 vindt dit leuk.
  9. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Ik oogst smorgens de bonenstaak van rij 1 tot / met rij 23 en daar laat ik 'm dan en s'avonds ga ik dan weer van 23 naar rij 1. Er zijn s'avonds weer een aantal rijen die ik kan oogsten en dan staat ie voor de volgende dag weer bij rij 1.

10. -Coco1968-

Ik ga de rijen veel vaker door, en vond het vreselijk toen de verandering kwam dat je iedere keer bij de eerste begon. Want in tegenstelling tot wat hierboven door veel spelers wordt beweerd, was dat helemaal niet altijd al zo.
    Ik oogst s morgens bijvoorbeeld van 1 tot 14, als ik rij 1 kan oogsten, kan ik ook de bladzijdes 18 t/m 20 doen.
    Halverwege de dag ga ik voor de Duitse rij terug naar bladzijde 4, als de 12 of 24- uurs rijen eerder klaar waren ga ik daar al voor terug. Tegelijk met de Duitse rij doe ik dan de werkstalrij op bladzijde 13.
    Als ik s'avonds met het draakje oogst, oogst ik de rijen weer, meestal binnen 12 uur, dus na ongeveer 12 uur of voor het slapen gaan ga ik weer overal langs.
    Eigenlijk maakt het me niet zo heel veel uit waar ik sta, als ik maar niet het probleem van de topicstarter zou hebben dat de rijen die niet klaar zijn bij het opstarten niet zonder herstart te oogsten zijn. Hierdoor moest ik heel wat keren de eerste bladzijdes voor niets langs omdat de 6 of 10 uurs rijen klaar zijn en ik weer naar bovenste rij werd gestuurd. Nu kan ik F5 doen en gelijk zien of de Duitse rij klaar is, of nog net niet.

11. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Ja ook ik vind het lastig, dat je vaak opnieuw moet inloggen om een wolkenrij 'vrij' te krijgen. Heel af en toe heb je inderdaad het geluk dat hij op vrij springt, maar meestal dus niet. En het overkomt mij ook vaak, dat de wolkenrij geen tijd meer aangeeft hoe lang het nog duurt voordat hij klaar is. vind ik best wel irritant.

12. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Ik vind sowieso niet prettig om elk item van de wolkenrij apart te moeten aanklikken. Ik vind het ronduit irritant. Ik kijk er 's ochtends naar en 's avonds soms meer keer omdat de doorlooptijden verschillen. Je klikt je wezenloos. Kan er niet, naar keuze, een knopje bij om alle vrije rijen in 1 keer te 'innen'.

13. BaukeS

BaukeS Halfgod

tja, dat is vaker voorgesteld, maar is nog niets van terecht gekomen

14. -Coco1968-

In de nieuwsbrief staat dus dat ze daar mee bezig zijn. Maar vermoedelijk wordt dat alleen voor de spelers die met knechten spelen.
    Er is ook al vaker gevraagd of er bij de rijen een minuutaanduiding kan komen ipv alleen een uursaanduiding. o_Ok dan weet je sneller wanneer je F5 moet doen.

15. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Dan wachten we maar af. Het zijn te veel punten om te laten liggen maar gebruikersvriendelijk is anders. Dank voor de reactie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.