waarom zo snel op slot?

Discussie in 'Help archief' gestart door Wendie, 6 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Wendie

Wendie Forumbewoner

mij valt op dat sommige draadjes wel heel erg snel op slot gaan
    van sommige weet je het al van te voren: de vraag is te lastig en hop, op slot (zo vind ik het overkomen tenminste)

zoals het draadje :
    nut producten waar geen quest van is

ik vind dit toch wel een vraag met inhoud: er worden steeds nieuwe dieren (al dan niet met bijbehorende producten) en bomen in het spel gebracht maar er wordt niets mee gedaan. Gevolg: ik ben gestopt met kopen van myst.stallen en stekjes. a. er komt altijd prut uit en b. mocht ik dan geluk hebben en iets nieuws eruit krijgen: voor wat? er wordt toch niks mee gedaan.

zo begin ik al een aantal jaren voor de kerst mijn rendieren van stal te halen: dit jaar zullen ze toch wel rendieren vragen met kerst? uitgelezen kans om wat met deze dieren te doen...en ieder jaar weer wordt er niet voor gevraagd bij de kerst-quest.

zo ook met alle andere nieuwe dieren, bomen en producten.

Ik vond dan ook de vraag zeer legitiem en dan wordt er gesloten met: vraag is voldoende beantwoord: nou... ik heb dezelfde vraag maar vind geen bevredigend antwoord in het betreffende draadje en ik denk dat TS ook geen bevredigend antwoord gekregen heeft....

Dus ik wil bij deze de vraag dan toch nog eens voorleggen.... misschien wil BP hier toch eens naar kijken (heb er een hard hoofd in want luisteren schijnt niet het sterkste punt van BP te zijn maar wie niet waagt, wie niet wint)

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik vind dat dat draadje terecht is gesloten, er is niet veel meer op die vraag te zeggen en in vragengedeelte van het forum zien wij voor de duidelijkheid nou eenmaal liever niet alternatieve kletsdraadjes voorbij komen. En zeker geen speculaties, daar hebben we een aparte afdeling voor.

Maar ik wil jouw vraag wel beantwoorden hoor, die is namelijk net wat anders dan topic starter in dat draadje.

De wens om meer te doen met deze nieuwe dieren/producten hebben wij meerdere malen bij BP aangegeven, is daar zeker bekend. Ik weet alleen op dit moment niet wat daar op korte termijn mee gedaan gaat worden. Meer kan ik je hier niet over zeggen omdat we simpelweg niet meer informatie hierover hebben en zullen krijgen op dit moment.

En lastige vragen ken ik niet, wel vragen waar ik het antwoord niet op weet maar dat zeggen we dan en we zullen op zoek gaan naar een manier dat we het antwoord wel ontdekken. Is voor mij en mijn collega's toch prettiger als je je vraag niet zou verpakken in een jasje van onterechte en onnodige kritiek we doen allemaal onze best om het forum zo goed mogelijk draaiende te houden en jullie te helpen ;)

3. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Ik ben een van de zondaars die in betreffend draadje een start gaf tot speculeren. Al probeerde ik wel te verwijzen naar het speculatiedraadje. Het moderator team heeft helemaal gelijk om het dan te stoppen. Anders wordt het een chaos op het forum waar je dan niets meer kunt vinden. Het was zeker een inhoudelijke vraag maar er was echter niet meer over te vertellen. En dat lokt speculaties uit. Je wilt namelijk graag de TS het idee geven dat de producten nu misschien wat zinloos lijken maar in de toekomst heel belangrijk kunnen zijn. BP kan soms onverwacht verrassen. Maar als niemand weet wat in hun hoofden omgaat, is er gewoon niets meer bekend.