waarom kan ik mijn mest niet voor 200 op de markt zetten?

Discussie in 'Help archief' gestart door pupeluutje, 4 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pupeluutje

pupeluutje Actieve auteur

Ja, waarom lukt dat niet meer: Ik krijg op dit moment maximaal 87 terwijl de marktprijs nu 200 is. Ik zit in level 93 en tot een paar maanden terug was het geen probleem en een leuke manier om duiten binnen te harken.
    Nu is er even niet veel aan: Ik sta met mijn mest voor 87 per stuk bovenaan met direct onder mij mest voor 200 per stuk.
    Is er iets veranderd wat ik heb gemist?

2. -carrie57-

-carrie57- Forumkenner

Hier precies hetzelfde probleem. o_Ok niet na alle bekende trucjes.

3. dulce1957

dulce1957 Actieve auteur

1k kom niet hoger dan 149. wil ik een hoger bedrag gaat hij vanzelf terug naar het eerste bedrag.
    heel raar dat je niet meer zelf de vraagprijs kan bepalen.

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb bij het einde van het vorige event de mest op de markt gezet voor bijna 150BD, in het volste vertrouwen dat die prijs deze week wel weer gehaald wordt voordat de 7 dagen om zijn. Tussentijds is de maximale prijs gezakt tot onder de 10BD. Iedereen is nu de oude partijen aan het kopen, en de prijs gaat nog niet snel genoeg omhoog om de nieuwe voor die prijs aan te bieden.

5. -carrie57-

-carrie57- Forumkenner

Dat lijkt niet erg waarschijnlijk. Ik kan mijn mest op de markt zetten voor 99,57.
    Met dit bedrag staan er nog 5 aanbiedingen en vanaf daar staan ze voor 144,34 en hoger.
    Meerdere spelers schijnen er dus last van te hebben.

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Alle spelers. Je begrijpt mijn uitleg dus niet. De prijs is in de afgelopen 24 uur gestegen van ruim 10 BD naar ongeveer 100 BD.
    De aanbiedingen met hogere prijzen zijn er aan het eind van het vorige event op gezet toen ik mest voor 200 BD heb verkocht.
    De laatste dagen stort de handel dan in, omdat je weet dat je de mest kwijt bent als je ze niet verkoopt. Ik heb toen de gok genomen om ze nog voor 149 erop te zetten, en ik ben dus niet de enige geweest.

7. -carrie57-

-carrie57- Forumkenner

Dat zou inderdaad een mogelijkheid zijn want de prijs is nu gestegen naar een, maximale, verkoopprijs van 101,57. Ik had/heb dit nog niet eerder meegemaakt en speel dit spel toch al meer dan 4 jaar. :music:

8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dit is inderdaad een gevolg van de marktwerking geweest.

9. pupeluutje

pupeluutje Actieve auteur

Het begint te dagen. Dank voor jullie reacties

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.