Waarmee te beginnen?

Discussie in 'Help archief' gestart door fc.matt, 20 Augustus 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fc.matt

fc.matt Doorzetter

Lieve allemaal,

Om te beginnen hoop ik dat ik dit topic op het juiste forum plaats :)
    Nu mijn verhaal:
    Ik ben sinds gister weer eens begonnen met het spelen van Farmerama nadat ik voor zo'n 1 á 2 jaar afwezig geweest ben. Ik heb dus ongelofelijk veel gemist! Nu vroeg ik mij alleen het volgende af:
    Waar begin ik mee?

Ik heb natuurlijk de ontwikkeling van het spel de afgelopen tijd niet meegekregen. Er zijn enorm veel queesten bijgekomen, gebieden zijn uitgebreid, er zijn natuurlijk héél veel nieuwe stallen en bomen bijgekomen, etc. etc.
    Voor mij is het daarom nu dus lastig om uit te vinden wat ik het beste kan doen nu. Ik weet dat dit natuurlijk ook afhankelijk is van wat ik als speler zelf wil. Maar ik wilde hier toch even om wat tips vragen nu ik opnieuw moet starten. Zo kwamen de volgende vragen bij me op:

- Ik heb inmiddels best veel gouden bananen verzameld op de bahama's. Waar kan ik deze het beste aan uitgeven? Ik had de gewoonte om dit standaard aan extra ruimte uit te geven omdat ik dit denk nodig te hebben, maar zit er vervolgens nog verschil in de verschillende soorten uitbreidingen op bahamarama?
    - Wat zijn de queesten die op dit moment het meest gangbaar zijn? Ik snap dat dit ook afhangt van je eigen voorkeuren. Maar mogelijk zijn er queesten die momenteel erg goed uitbetalen waarvoor ik dan mijn gewassen kan verbouwen o.i.d.

Mochten er uiteraard nog andere tips zijn hoor ik deze natuurlijk ook graag!
    Alvast bedankt!

fc.matt

Sintra98 en gelderblom vinden dit leuk.
  2. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Gewoon een doel stellen
    dus voor baha beesten bomen en gewassen vrijspelen
    en voor de farm tja voorzichtig beginnnen met questen afronden en de kelder in gooien

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.