Waar zijn de beren stallen opeens?

Discussie in 'Help archief' gestart door worteltje44, 23 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. worteltje44

worteltje44 Forumbeginner

Hallo even een vraag hoe kan dat dat opeens al mijn beren stallen weg zijn?
    Vind dit wel heel vreemd.
    Hoop op antwoord terug want heb nog 1 land en mijn moeder heeft er ook een paar maar ook de beren stallen weg?
    In afwachting van antwoord terug, met vriendelijke groet,

worteltje44.

2. fairie

fairie Commandant van het forum

Er schijnen sommige stallen niet op alfabet te staan. Heb je het al geprobeerd op naam op te zoeken. o_Ok kan het zijn dat je misschien in het verkeerde tabje staat. Sta je wel in het tabje alles.

3. worteltje44

worteltje44 Forumbeginner

Alles gedaan alles uit gepluisd maar niks geen stallen te vinden van de beren ook het voer van de beren zijn weg?

4. mmans

mmans Forum-hertog

ik heb gewoon mijn berenstallen nog

5. mientje67

mientje67 Forumleerling

Goede avond,

Bij deze ben ik ook al mijn beren stallen kwijt en ook het voer. Worteltje44 jij bent niet de enige hoor heb ook alles door gezocht maar tot opheden kan ik ze niet vinden ze zijn zeker los gebroken?

AFZ; mientje.

6. Dreffie

Dreffie Forumbeginner

hallo ook ik heb mijn berenstallen kwijt en het voer van ze.
    hoe kan dit.

7. wil46

wil46 Forumbeginner

HALLO MENSEN ik ben ook mijn beren stallen kwijt en het voer wil46 wat is er aan de hand afz wil46

8. Rias-Gremory

Rias-Gremory Forumleerling

hallo en ook ik sluit mijn aan dat ik mijn berenstallen kwijt zijn?

9. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Vanaf het forum kunnen we geen verloren berenstallen opsporen. Er lijkt echter niets aan de hand te zijn op de servers, dus het lijkt iets persoonsgebondens te zijn.

Wat meestal aan de hand is als iemand een stal kwijt is zijn onderstaande opties:
    - de berenstal wordt op bahamarama gezocht, maar het is een stal van de 'gewone' boerderij dus kan daar niet worden gevonden, oplossing is naar de hoofdakker te gaan en daar te zoeken
    - er wordt gezocht op "beer". Omdat de stal Berenstal heet, wordt die op Beer niet gevonden, oplossing is in het zoekvenster beren (of ber is voldoende) in te typen
    - het tabblad in de inventaris staat niet op 'Alle', oplossing is op Alle te klikken en in het zoekvenster beren (of ber is voldoende) in te typen''
    - de stallen staan in de menagerie, oplossing is even de menagerie nakijken welke stallen hier in staan.

Mocht dit allemaal niet baten, dan is het handig om een berichtje naar support te sturen, te bereiken via mijn handtekening.

10. boer-rinus

boer-rinus Forumbeginner

ook ik zijn bij mij de beren stallen weg en voer?
    ik wil ze graag terug hebben.
    vind toch de laatste tijd niks anders dan wat problemen wat is er aan de hand?

11. wil46

wil46 Forumbeginner

hallo beren stallen weg het is op de bahamas vliegen kunnen ze niet ra maar waar wli46

12. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Als je beren op de bahamaas zijn aangekomen , is het denk hoog tijd om je lappie of pc even op te schonen...

En wat Catje al zegt : als je beer intypt in je tabje van stallen of in de molen bij het voer..dan komen ze niet tevoorschijn..
    Typ maar be in... dan zijn ze er wel...

Hier zijn ze er dus nog en ook het voer..

13. fablim

fablim Oudgediende

Ik vond dit zo een bijzonder bericht dat ik gelijk gecontroleerd heb in mn eigen inventaris, gelukkig hebben mijn beren niet de benen genomen

-Coco1968- vindt dit leuk.
  14. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

wordt afgehandeld via support, daarom hier een slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.