'Waar is Jimmy?' Verzameldraad technische problemen

Discussie in 'Help archief' gestart door RonSchoof, 19 Juni 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dat weet ik allemaal wel en begrijp ik ook allemaal wel .
    Vraag is nu is deze nu goed is of niet.....


    ps hij is net weer geupdate
     
  2. tina9091

    tina9091 S-Moderator Team Farmerama NL

    fijn dat je niet moppert of boos bent.
    Het enige dat onze FAQ makers kunnen doen is het plaatje vervangen door het plaatje dat ook op je boerderij te zien is. De rest van de FAQ is zover ik kan zien wel kloppend.
    Ik zal de vraag stellen, en indien onze FAQ makers tijd hebben, zullen ze zeker de nodige aanpassingen doen.
    Het is maar net te zien hoeveel tijd ze hebben en wat er allemaal in die tijd verder nog moet gebeuren. Het is niet altijd simpel alles binnen de gevraagde tijden te plaatsen, en soms is het een kwestie van prioriteiten stellen.

    Ik heb het event zelf nog niet af, maar zover ik kan zien klopt hij aardig.
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Wat leuk, de broeikas staat gevuld. Dus iedereen kan een keer de broeikas legen. Ik ben begonnen met BD, en nu wachten tot de kas weer klaar is. Over 8 uur speel ik niet meer, maar ik was niet van plan er veel gewas in te stoppen, dus kijk ik morgenvroeg wel weer.

    Edit: dat is raar, op mijn andere account is de kas niet gevuld.
    Ondertussen heb ik het door. Je komt in je gewone broeikas uit. o_Ok op het eventveld, en ik had er andere gewassen in staan.
     
  4. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik zag net dat in de Duitse faq precies dezelfde layout in de plaatjes staan als hier in de Nederlandse, dus het staat waarschijnlijk in meerdere landen in de faqs verkeerd
     
  5. tina9091

    tina9091 S-Moderator Team Farmerama NL

    Inmiddels hebben onze FAQ-makers een gaatje in hun zeer drukke agenda gevonden en is de FAQ aangepast.
     
    farmermikkie, -Coco1968- en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.