waar is het antwoord

Discussie in 'Help archief' gestart door yolanda48, 31 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yolanda48

yolanda48 Forumbeginner

ik zie tot mijn verbazing dat iemand een vraag stelt
    en ik denk ook een terechte vraag
    onder de topic WAAR IS ?
    misschien valt het niemand op maar de reactie van Toontje2 is geen antwoord maar
    een verwijzing naar een excuus.
    wat heeft het dan nog voor zin als wij met meer dan 53 miljoen spelers een vraag stellen
    waar je geen antwoord op krijgt
    als spelers willen wij graag op de hoogte gehouden worden
    dit wou ik toch ff kwijt

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

In de vraag "Waar is" werd gesteld dat er vanaf april geen nieuws meer is geweest van Varun.
    Daarop heeft Toontje geantwoord met de link naar de laatste reactie van juni, waarin gezegd wordt dat er gestopt is met de maandelijkse nieuwsbrieven vanwege de overwegend negatieve reacties.
    Verder staat in die reactie een link met een heleboel vragen en antwoorden welke in het Duits en Engels te lezen zijn. In alle talen vertalen was teveel moeite.
    Hiermee is wel duidelijk hoe de situatie net voor de zomervakantie is. Dus tot begin september hoef je verder geen informatie of grote ontwikkelingen te verwachten.
    Gezien het feit dat Toontje de vraag had beantwoord en een topic open laten waarin de reacties duidelijk een bepaalde kant opgaan niet door hem gewenst wordt, is het topic gesloten zonder dat topicstarter daar om heeft gevraagd. Ik denk dat deze met een korte reactie van een mod dezelfde weg gaat.

ymked55 vindt dit leuk.
  3. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het antwoord staat keurig in de post van Toontje en de link die hij geeft.

Het lijkt mij helemaal niet vreemd dat bij de aangeslagen toon door de ts aldaar het antwoord kort en bondig is.
    Daarmee is het onderwerp ook gesloten.

dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.