Waar is de pequiboom gebleven?

Discussie in 'Help archief' gestart door jadiejadie, 15 September 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jadiejadie

jadiejadie Gelegenheidsauteur

Ik heb net 20 pequibomen gekocht en de upgrade naar XL bomen. De upgrade bomen zijn terug te vinden in mijn inventaris maar de gewone boom niet? Bij het zoeken staat het tabblad "alle" ervoor, bij andere bomen vind ik ook de basis, de XL en XXL, behalve bij de pequi, daar vind ik alleen de XL terug :( iemand een idee hoe dit kan? o_Ok uitloggen en weer inloggen helpt niet....

2. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Heb je wel in de apentempel de boom vrijgespeeld? (kamer 4)

3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Misschien een open deur, maar je weet zeker dat je de bomen hebt gekocht in de winkel en niet de boomvruchten op de markt? We zien nog wel eens dat mensen de vruchten op de markt kopen en dan denken dat ze de bomen hebben gekocht.
    Vanaf het forum kunnen wij niet op jouw account kijken, dat kan alleen support. Dus als je wil dat iemand het voor je nakijkt kun je het beste een ticket sturen, dat kan door op de link in mijn handtekening te klikken.

4. jadiejadie

jadiejadie Gelegenheidsauteur

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Ja zeker, ik had ook al een aantal op mijn veld staan

Dank je maar ik vond ze op de markt te duur ;) maar ik heb een ticket ingediend. Bedankt in ieder geval :)

Laatst bewerkt door moderator: 15 September 2020
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.