Waar blijft de producersnieuwsbrief van April?

Discussie in 'Help archief' gestart door |-|ans, 14 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. |-|ans

|-|ans Forummeester

Het is nu inmiddels half mei.. is dit ook weer zo'n enthousiast begonnen maar doodbloedend initiatief van BP?

edit: typo

Laatste bewerkt: 14 Mei 2015
  2. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

daar kijk ik ook naar uit. word wel weer eens tijd. en hopelijk nieuws over het rif

.Fisherman. vindt dit leuk.
  3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Wanneer er precies een nieuwsbrief komt weet ik niet maar voor zover ik dat weet ligt er wel weer een nieuwsbrief in de planning. We houden het in de gaten en mocht het nog erg lang gaan duren doen we navraag.

Angelique.. vindt dit leuk.
  4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik mis ook de vraagdag , komt die nog terug?

Laatste bewerkt: 21 Mei 2015
    -doppie- vindt dit leuk.
  5. lammetjes

lammetjes Actieve auteur

Even een vertaling. Sintra mist de vraag van de week en vraagt of die nog komt ;)

Sintra98 vindt dit leuk.
  6. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Bedankt voor de vertaling Ik had het hebreeuwse toetsenbord nog aanstaan:oops:

Laatste bewerkt: 22 Mei 2015
    beereekhoorn, lammetjes en -doppie- vinden dit leuk.
  7. Leo.netten

Leo.netten Teller

De vorige nieuwsbrief ging alleen over de molen dus geen echte nieuwsbrief. Die nieuwsbrief was van 9 april nu inmiddels 22 mei, sorry dan kan ik Varun ook niet meer serieus nemen.

Carlijn99, Yotteha, Sintra98 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.