Waar blijft de Bizon?

Discussie in 'Help archief' gestart door Boerinneke100, 4 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boerinneke100

Boerinneke100 Gevorderde

Volgens mij zit ik op markt # 40 en ik vraag me af waar de bizon blijft? Of moeten we op de jaarlijkse trek wachten? Op andere markten wordt hij in overvloed aangeboden, maar bij ons nog geen bizon in zicht. Langzaamaan voel ik me als een Lakota in "Dances with wolves". Dagelijks wacht ik met smacht op een teken, maar tot nu toe nog geen verbogen grassprietje op de vlakte! Moet ik een dansje om de BBQ gaan uitvoeren dit weekend?

tinus138, HannyBalleke en bjorke-annika vinden dit leuk.
  2. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Nou ik zit op markt 30 en hier ook nog nooit een bizon gezien.
    Wie weet zijn ze er in de nacht wel maar ja dan slaap ik:music:

3. boertjejan

boertjejan Forumleerling

bij mij op de markt zijn er volop te koop, 83000 BD

bjorke-annika vindt dit leuk.
  4. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

OOOOOO kosten ze niet meer een koopje hoor, wat een bedrag voor een bizon:wuerg:

5. theav71

theav71 Levende forumlegende

op mijn markt kan je er maar 6828 bd voor vragen, daarom zijn ze op mijn markt ook nog niet te koop

farro en bjorke-annika vinden dit leuk.
  6. Boerinneke100

Boerinneke100 Gevorderde

Beter 1 in je schuur dan 5 in je dromeno_O en als niemand ze te koop zet, dan gaat die prijs ook nooit omhoog:)

7. vinc05

vinc05 Forum freak

op markt 17 zijn nu geen bizons.
    Als ik er 1 aanbied krijg ik maximaal 5500 nou doe ik dus mooi niet.

8. -elvira101-

-elvira101- Forum-expert

bij mij op de markt staan ze voor 120000 bd:wuerg:

9. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Op mijn hoofdaccount zijn ze nog niet te koop, en omdat ik daar geen bizon heb, kan ik ook niet kijken voor hoeveel deze te koop wordt aangeboden.
    Op het andere account zijn ze 152.000, gisteren of eergisteren eentje aangeboden voor 93.000. Die waren toen nog gelijk weg.

10. Boerinneke100

Boerinneke100 Gevorderde

Goedemorgen! Je gelooft het niet, maar op deze mooie Bevrijdingsdag zijn de bizons op mijn markt ook vrijgelaten. Voor iets meer dan 22.000 per stuk heb ik er 2 kunnen vrijkopen. Die ga ik nu fijn op mijn weides vrijlaten;). Het helpt dus wel degelijk om je stem te laten horen:). Allemaal een fijne dag toegewenst.

11. -Coco1968-

Vermoedelijk heb je de markt leeggekocht, waardoor een ander weer een lege markt ziet. En je bent niet de eerste op jouw markt, anders had de bizon nog geen 5.000 BD gekost.

12. kloekie1

kloekie1 Gelegenheidsauteur

Geen idee op welke markt ik zit, maar geen bizon te zien hier Terwijl ik toch een paar ik per dag op de markt kijk. Nog maar een blikje geduld open trekken.

13. -Coco1968-

Een aangeboden bizon is binnen 5 minuten weg, tenzij de prijs al zo hoog is dat spelers die bij de dierenmarkt kijken de bizon te duur vinden. En wanneer iemand die ook bizons heeft dan die prijs ook erg hoog vind, komt er een 2e aanbieding bij.
    Bij mij op de markt nu 99 aanbiedingen. Allemaal ruim boven de 100.000, maar de hoogste op meer dan 150.000

kloekie1 vindt dit leuk.
  14. fairie

fairie Commandant van het forum

Bij mij op de markt 123 aanbiedingen. De goedkoopste 116.908 en de duurste 323.716. Pfff, wat een prijzen. Gelukkig koop ik nooit. Ik wacht altijd tot ik zelf een stal heb en maak ze dan zelf.

15. -carrie57-

-carrie57- Forumkenner

Hier op de markt geen aanbiedingen. Kan ze op de markt zetten voor 5949,93. Niet dus als ik naar de aanbiedingen bij jullie kijk. :music:

16. enk52

enk52 Levende forumlegende

vraag van topicstarter is ondertussen beantwoord. Daarom sluit ik dit draadje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.